Hlavní navigace

S UPC si může zdarma telefonovat již více než sto tisíc českých domácností

[Tisková zpráva] Praha 24.6. 2008. Společnost UPC Česká republika oznamuje, že na počátku června přesáhl počet domácností, které využívají její telefonní služby, mezník sto tisíc a počet telefonních účastníků nadále rychle roste. Vzájemné volání mezi zákazníky telefonní služby UPC je přitom po všechny dni v roce zdarma, bez ohledu na tarif, který si jednotlivá účastnická domácnost zvolí.

Sdílet

Tohoto úspěchu jsme dosáhli v době, kdy se mluví o masivním a průběžném poklesu počtu pevných linek ve prospěch mobilních telefonů“, neskrývá hrdost nad úspěchem Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává: „vděčíme za něj čtyřem faktorům: a sice, že volání v síti UPC je pro všechny a po celý den bez výjimky zdarma a hovory v tuzemsku a do zahraničí jsou pro zákazníka UPC výhodnější než hovory u řady mobilních operátorů a provozovatelů pevných linek. Na úspěchu se v neposlední řadě pak podepisuje skutečnost, že UPC usiluje o to, aby telefony byly jednoduše a bez komplikací dostupné pro každou domácnost v dosahu kabelové sítě.“

Ve srovnání s poplatky za hovory mezi jednotlivými sítěmi mobilních operátorů pak bývá výhodnější i volání ze sítě UPC do jakékoliv mobilní sítě. Pro nové zákazníky jsou výhodné i aktuální akční nabídky – například u tarifu Basic činí měsíční paušál pouze jednu korunu a to hned na celý rok. O UPC telefon se nejvíce zajímají senioři a mladé rodiny, tedy skupiny, jejichž příjmy nebývají tak vysoké.

UPC telefon funguje naprosto stejným způsobem jako klasická pevná telefonní linka. Rozdíl spočívá pouze ve způsobu vedení telefonního signálu do zákazníkova bytu. Velkou výhodou oproti konkurenci je přitom mnohem levnější telefonování. Společnost v současné době nabízí tři tarify:

Tarif Basic je ideálním řešením pro ty, kdo rádi telefonují, ale nechtějí platit vysoké paušální poplatky. Měsíční paušál je standardně 220 Kč včetně DPH, nicméně UPC ho aktuálně snižuje novým zákazníkům na 1 Kč, a to po celý rok. Uživatel platí za každou započatou minutu u místních a meziměstských volání. U mezinárodních volání platí za první minutu a dále za každou další vteřinu hovoru. U volání do mobilních sítí platí za každých 30 vteřin hovoru. V rámci tohoto tarifu UPC nabízí ve všední dny od 19:00 hod do 7:00 hod. a po celý den o víkendech a svátcích atraktivní sazby pro místní a meziměstské hovory a dále bezplatné hovory v rámci sítě UPC v ČR, tj. mezi všemi zákazníky UPC. Zákazník může využívat rovněž řadu doplňkových služeb aktivovaných na jeho telefonní lince např. přesměrování volání, mailbox, konferenční hovor atd.

Tarif Freetime je vynikající nabídka pro ty, kteří rádi neomezeně telefonují především večer a o víkendech. Měsíční paušál je 330 Kč včetně DPH. S touto možností může uživatel neomezeně telefonovat zdarma o víkendu, svátcích a v pracovní dny od 19:00 hod do 7:00 hod. na všechny pevné linky v ČR. Freetime dále nabízí bezplatné hovory v rámci sítě UPC v ČR, tj. mezi všemi zákazníky UPC. Zákazník může dále využít doplňkové služby jako u tarifu Basic rozšířené o další služby např. zamezení identifikace volajícího, opětovné vytočení posledního zmeškaného hovoru, zamezení příchozích volání z čísel bez identifikace.

Tarif Anytime umožňuje za pevný měsíční poplatek 599 Kč (včetně DPH) volat zdarma na pevné linky po celé České republice. Volání není nijak omezováno ani časem ani délkou hovoru. Do hovorů zdarma nejsou ovšem započítávány hovory na placené linky se zvláštním tarifem.

Telefonní služba od UPC má, kromě nejvýhodnějšího volání zdarma, levného telefonování do zahraničí a nízkého paušálu i další výhody, jakými jsou propůjčení bezdrátového telefonního přístroje Panasonic ve dvou barevných provedeních, možnost ponechat si své vlastní číslo a případný jednoduchý přechod od stávajícího operátora.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).