Hlavní navigace

Mimořádný úspěch premiérových dílů Vizity a Comebacku

[Tisková zpráva] Mimořádné sledovanosti se těšily ve středu 3. března 2010 dvě novinky jarní programové nabídky televize Nova. První premiérový díl třetí řady populárního sitcomu Comeback dosáhl v cílové skupině D 15-54 téměř 50% podílu na sledovanosti. Výborných výsledků dosáhl i publicistický pořad Vizita, který si v cílové skupině D 15+ nenechalo ujít 1 045 tisíc diváků.

Sdílet

Praha 4. března 2010 – Původní český sitcom televize Nova Comeback znovu prokázal, že patří k nejsledovanějším pořadům v českých televizích. První premiérový díl třetí řady nazvaný Změna je pivo, vysílaný ve středu 3. března 2010 od 20 hodin, dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 49,67 %. V cílové skupině D 15+ si ho nenechalo ujít 1 367 tisíc diváků u obrazovek.

Úspěšně odstartoval i další nový publicistický pořad TV Nova Vizita. První díl zaměřený na problematiku vrozených srdečních vad, vysílala TV Nova ve středu 3. března 2010 od 22.05 hodin. V cílové skupině D 15–54 dosáhl pořad podílu na publiku 47,00 %. Nejvyšší zájem vzbudil v cílové skupině Ž 15–54 (share 48,40 %, rating 13,2 %), v cílové skupině D 15+ ho sledovalo 1 045 tisíc diváků u obrazovek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).