Hlavní navigace

Úspěšnost filtru nevyžádané pošty na Atlas.cz 99%

[Tisková zpráva]

Sdílet

Úspěšnost filtru nevyžádané pošty na Atlas.cz 99%

Z  nezávislého testu filtrů nevyžádané pošty (spamu) vyšel nejlépe Atlas.cz, když prokázal 99% úspěšnost.

Praha, 13. ledna 2005 – Server Lupa.cz zveřejnil výsledky nezávislého testu, který měl ověřit úspěšnost filtrů, které brání doručování nevyžádané pošty do freemailových schránek. Z tohoto testu vyšla nejlépe služba mail.atlas.cz, když odchytila 80 z celkových 81 nevyžádaných e-mailů a dosáhla tak úspěšnosti 99%. Zároveň nedošlo k vyřazení ani jedné z e-mailových zpráv, které skutečně měly být doručeny.

Michal Černík, výkonný ředitel společnosti Atlas.cz, k výsledkům testů uvádí: „Boj s nevyžádanou poštou je pro nás v oblasti freemailu prioritou. Jsem rád, že naše úsilí při vývoji antispamových filtrů, nese své výsledky.“ Nevyžádaná pošta je velkým problémem dnešní e-mailové komunikace. Odhaduje se, že může tvořit 40 až 60% veškeré e-mailové komunikace. Vývoj systémů, které na jedné straně dokáží odfiltrovat nevyžádanou poštu, na druhé straně však propustí všechny pro uživatele důležité zprávy, je zvláště pro freemailové servery velmi důležité. Protože i rozesílatelé spamů se stále zdokonalují, je třeba i tyto systémy neustále vyvíjet. Atlas.cz, jako přední poskytovatel freemailových služeb, si je této skutečnosti vědom a ve vývoji kvalitních antispamových řešení bude i nadále pokračovat.

Celý článek je možné najít zde: /clanky/kolik-spamu-propusti-ceske-freemaily/


O ATLAS.CZ, a.s.
ATLAS.CZ je jeden z předních českých internetových portálů, jehož cílem je poskytovat uživatelům přehledným způsobem informace z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. Na stránkách portálu lze nalézt informace a služby z oblasti zábavy, nakupování, cestování nebo komunikace. K nejúspěšnějším patří například atlas firem, internetový autosalon, digitální mapy nebo živé audio a video přenosy na live.atlas.cz. ATLAS.CZ chce i v budoucnu rozšiřovat spektrum svých služeb a prostřednictvím moderních technologií nabízet všem svým návštěvníkům místo na internetu, kde se cítí jako doma.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).