Hlavní navigace

Úspěšný druhý zářijový víkend na TV Nova

[Tisková zpráva] Televize Nova slavila úspěch se svými víkendovými prime time pořady. První díl romantické reality show Vem si mě!, seriál Ztraceni, filmy Deník princezny 2: Královské povinnosti a Dnes zemřeš! zaznamenaly o právě uplynulých víkendových dnech (8. a 9. září 2007) velký zájem diváků. Z večerních pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase (19 – 23 hodin) již tradičně bodoval, kromě stabilně úspěšných Televizních a Sportovních novin, také publicistický magazín Střepiny.

Sdílet

Praha 10. září 2007 – Uplynulé víkendové dny, 8. a 9. září, byly ve znamení vysoké sledovanosti prime time pořadů (19 – 23 hodin) televize Nova.

Úvodní díl romantické reality show Vem si mě! vidělo v neděli 9. září 1 421 tisíc diváků (kategorie 15+). Největší pozornost si získal u mladých žen ve věku 15 – 24 let. Na pořad, v němž bojuje dvacet dívek o srdce bohatého sympaťáka, se jich dívalo 60,93 % z celkového počtu těch, které v danou dobu sledovaly některý z domácích televizních programů. Následující kultovní seriál Ztraceni zase nejvíce sledovali mladí muži stejné věkové kategorie (15 – 24). Celých 60,42 % jich dalo přednost druhému dílu premiérové třetí řady Ztracených před pořady ostatních televizí.

Kromě stabilně nejsledovanějších Televizních (62,06 %, CS 15 – 54) a Sportovních novin (65,08 %, CS 15 – 54), bodoval v neděli také publicistický magazín Střepiny. Dívalo se na něj 46,04 % diváků ve věku 15 – 54 let z těch, kteří danou dobu trávili u televizní obrazovky.

V cílové skupině diváků TV Nova 15 – 54 let bodovaly v sobotu 8. září filmy Deník princezny 2: Královské povinnosti a Dnes zemřeš!. Na komedii Deník princezny 2: Královské povinnosti se ve výše zmíněné cílové skupině dívalo 48,22 % všech diváků u televizních obrazovek, v kategorii ženy 15 – 24 let pak dokonce 72,53 %. Podíl na sledovanosti akčního filmu Dnes zemřeš! se Stevenem Segalem v hlavní roli činil v cílové skupině 15 – 54 let 51,54 %, v kategorii muži 35 – 44 let pak 57,77 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).