V CS 15–40 hodnoty ve 26. týdnu dosahovaly 4,65% podílu na trhu a ve 27. týdnu 4,87%. U CS 15–54 vystoupal share ve 26. týdnu k hodnotě 3,75 % a ve 27. týdnu k 3,95 %. V CS 15+ sledovalo TV Prima COOL ve 26. týdnu 2,63 % a ve 27. týdnu 2,80 % ze všech diváků, kteří měli v danou chvíli zapnutou televizi.
Diváky v těchto zmíněných rekordních týdnech přilákala k obrazovce s logem Prima COOL nabídka seriálů i rozličných filmových titulů. Po Faktoru strachu převzal štafetu úspěšné a napínavé reality show nový pořad – Ninja faktor. Přízeň diváků si již stabilně v oblasti seriálů drží Simpsonovi, dále seriály Buffy, přemožitelka upírů, Lovci duchů a Hrdinové. Zaujal i premiérově uvedený Doktor mozek. V repríze si příznivce znovu získal sitcom Jak jsem poznal vaši matku.
Z oblasti filmů byla u diváků ve 26. týdnu úspěšná například Šílená pečovatelka, Super sázka, snímek 12 dní hrůzy nebo Noční děsy. Ve 27. týdnu zaujaly nejvíce filmové tituly jako Halloweenská střední, Beznaděj, Rodinka na tripu, Darkman a Průvodce osamělého muže.