V minulém týdnu bodovaly programy Novy

[Tisková zpráva] Navzdory volbám si programy TV Nova udržely i ve 21. programovém týdnu diváckou přízeň. Nova a Nova Cinema dosáhly v cílové skupině D15-54 podílu na sledovanosti 49,29 % v hlavním vysílacím čase. Filmový kanál Nova Cinema si navíc připsal na konto další rekord – v cílové skupině D15-54 dosáhl v prime time podílu na publiku 4,21 %.

Sdílet

Praha 31. května 2010 – Televize Nova a filmový kanál Nova Cinema si udržely pozornost diváků i v 21. programovém týdnu roku 2010 navzdory tomu, že se o víkendu konaly volby do Parlamentu ČR, a dosáhly v prime time v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 49,29 %. Navíc Nova Cinema dosáhla rekordu v podílu na sledovanosti – share za D15–54 4,21 % – v prime time. Uspěla zejména neděle, kdy zabodovaly oba filmy, vysílané na Nova Cinema – americký akční thriller Útěk do Mexika s podílem 9,36 % v D 15–54 a dnes již legendární komedie Já už budu hodný, dědečku!, s podílem 7,58 procent v D15–54.

Tradičně nejúspěšnějším pořadem TV Nova se stal oblíbený seriál Ordinace v růžové zahradě 2, jehož 195. díl O mrtvých jen dobře sledovalo v úterý 25. května v prime time v cílové skupině D 15–54 na 58,88 % diváků tou dobou u obrazovek. Následující 196. díl Vlk zůstane vlkem dosáhl ve čtvrtek 27. května v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 56,62 %. Stabilním výkonem se může pochlubit oblíbený český sitcom Comeback, který ve středu 26. května v hlavním vysílacím čase dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 44,68 %.

Fanoušci dalšího úspěšného seriálového projektu Pojišťovna štěstí zhlédli v tomto týdnu dva díly. Již 12. díl V. řady, nazvaný Odjíždím, jehož vysílání bylo kvůli finálovému zápasu českého týmu na Mistrovství světa v ledním hokeji 2010 přesunuto na pondělí 24. května, si nenechalo v cílové skupině D 15–54 ujít 43,19 % diváků tou dobou u obrazovek. Následující díl Splav, vysílaný v prime time v neděli 30. května, dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 43,70 %.

Díky parlamentním volbám dosáhl vysokého výkonu i publicistický pořad Střepiny, který dosáhl v cílové skupině D15–54 podílu na publiku 46,91 %. Velmi dobrými výsledků se pyšní i hlavní páteční pořad, americká akční sci-fi Next, který v cílové skupině D 15–54 sledovalo 46,18 % diváků tou dobou u obrazovek. Mimořádný výkon si připsala i video show Stahovák, která dosáhla v cílové skupině D15–54 podílu na sledovanosti 35,23 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).