Hlavní navigace

V sobotu večer vedl ve sledovanosti Medvídek

[Tisková zpráva] Premiéra filmu Medvídek na TV Nova byla nejsledovanějším sobotním pořadem. Medvídek dosáhl podílu na sledovanosti 58 % v cílové skupině 15-54 let.

Sdílet

Praha 9. března 2009 – Hořká komedie režiséra Jana Hřebejka Medvídek, na jejímž vzniku se TV Nova podílela jako hlavní partner filmu, porazila ve sledovanosti prime time pořady všech konkurenčních kanálů. Medvídka sledovalo 1 258 tisíc diváků v cílové skupině D15–54 let. V cílové skupině 15+ dosáhl Medvídek podílu na sledovanosti 49 %, což znamená v absolutních číslech 1,9 milionu diváků starších 15 let.

Minulý týden byl pro TV Nova celkově druhým nejúspěšnějším z hlediska podílu na sledovanosti v prime time v cílové skupině 15–54 let, a to od začátku roku 2009. TV Nova dosáhla průměrného podílu na sledovanosti 49,2 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).