Hlavní navigace

DIRECTV a Panasonic již brzy spustí v USA tři 3D kanály

[Tisková zpráva] Praha, 2. února 2010 – Společnost Panasonic a kabelový operátor DIRECTV oznámili strategické partnerství, které jako první na světě přinese 3D obsah do domácností prostřednictvím běžného televizního vysílání. Začátkem června tak miliony zákazníků HD vysílání DIRECTV budou mít možnost bezplatného upgradu, který jim zpřístupní 3D kompatibilní kanály.

Sdílet

Program DIRECTV HD 3D je vysílán 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a přináší bezplatnou standardní obsahovou nabídku, jako je zpravodajství, sport, hudební a další obsah. Metodou „pay per view” jsou pak nabízeny filmy, dokumenty a další zajímavé programy.

Programová nabídka DIRECTV 3D byla také předvedena na veletrhu CES na stánku společnosti Panasonic, která zde představila svoje kompletní portfolio Full HD 3D televizorů VIERA a dalších produktů pro domácí kino.

Pro více informací o technologii Full HD 3D společnosti Panasonic navštivte www.panasonic­.com/3D.

O DIRECTV
DIRECTV je nejoblíbenější televizní služba na celém světě s více než 18,4 mil. zákazníků v USA a je vedoucí silou HD revoluce s více než 130 HD kanály. Každý den mají zákazníci DIRECTV přístup k více než 265 kanálům 100% digitálního obrazu a zvuku, exkluzivnímu obsahu a kvalitním technologiím včetně pokročilých služeb DVR a HD DVR a nejmodernějších interaktivních sportovních balíčků. Aktuální informace o DIRECTV najdete na www.DIRECTV.com.

O společnosti Panasonic
Panasonic Corporation je světovým leaderem ve vývoji a výrobě elektronických produktů pro širokou škálu spotřebitelských, obchodních a průmyslových aplikací. Společnost sídlící v japonské Ósace vykázala za finanční rok končící 31. březnem 2009 čisté konsolidované tržby ve výši 7 770 miliard japonských jenů (zhruba 78,4 miliardy amerických dolarů). Akcie společnosti jsou obchodovány na burzách v Ósace, Nagoji a New Yorku (NYSE: PC). Více informací o společnosti a značce Panasonic najdete na internetových stránkách http://panaso­nic.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).