Hlavní navigace

Vánoce na Nově s rekordní sledovaností

[Tisková zpráva] I o vánočních svátcích potvrdila Nova svou pozici na českém televizním trhu. Po všechny tři sváteční dny zaznamenala v cílové skupině D 15-54 nejvyšší podíl na sledovanosti, a to jak v celém dni, tak i v prime time. Nejvyššího podílu na divácích v cílové skupině D 15-54 – téměř 48 % – dosáhla v neděli 26. prosince 2010 v čase 19:00 – 23:00. Nejsledovanějším pořadem vánočních svátků se stala štědrovečerní pohádka Tři oříšky pro Popelku, kterou sledovalo téměř 58 % diváků ve věku 15 až 54 let.

Sdílet

Praha, 27. prosince 2010 – Televize Nova se stala během letošních vánočních svátků nejsledovanější domácí televizní stanicí. V žebříčku nejúspěšnějších hraných pořadů obsadila po všechny tři dny první příčku. Nejsledovanějším pořadem se stala na Štědrý večer v prime time klasická pohádka režiséra Václava Vorlíčka Tři oříšky pro Popelku, v hlavních rolích s Libuší Šafránkovou a Pavlem Trávníčkem. Jako hlavní sváteční pořad si ji zvolilo 60,33 % žen ve věku 15 až 54 let toho času u obrazovek, v cílové skupině Ž 15–24 dosáhla podílu na sledovanosti 62,62 % a v cílové skupině D 15–54 ji sledovalo 57,31 % diváků u obrazovek. Tradiční vánoční pohádku si nenechalo ujít 2 284 tisíc diváků starších 15 let.

Svůj triumf zaznamenala také Ulice. Její vánoční díl si nenechalo ujít 50,92 % diváků v cílové skupině 15–54 u televizních obrazovek. V cílové skupině 15+ ji sledovalo 1 360 tisíc diváků.

Na Boží hod si v hrané tvorbě vybojovala prvenství úspěšná komedie režisérky Marie Poledňákové Jak se krotí krokodýli, kterou v cílové D 15+ sledovalo 1 612 tisíc diváků. V neděli 26. prosince 2010 zabodovala v hraných pořadech česká pohádková komedie režiséra Hynka Bočana S čerty nejsou žerty, která dosáhla v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 49,14 %. V cílové skupině D 15+ si ji nenechalo ujít 1 965 tisíc diváků, v cílové skupině Ž 15–54 ji sledovalo 51,00 % divaček u obrazovek.

Již tradičně se na prvních místech v Top 20 všech pořadů objevuje i během vánočních svátků hlavní zpravodajská relace televize Nova Televizní noviny. V cílové skupině D 15–54 dosáhly na Štědrý den podílu na sledovanosti 55,49 %, ve dnech 25. a 26. prosince 2010 se staly v žebříčku Top 20 všech pořadů nejsledovanějším pořadem dne. V sobotu 25. prosince je sledovalo 2 822 tisíc diváků starších 15 let, v cílové skupině D 15–54 dosáhly podílu na sledovanosti 66,84 %. V neděli 26. prosince si Televizní noviny nenechalo ujít 2 872 diváků starších 15 let (share 71,48 %).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).