Rok 2008 ve znamení dalšího růstu sítě prodejen COMFOR

[Tisková zpráva] Ostrava, 15. 10. 2008 – Rok 2008 se nesl ve znamení pokračující expanze největší specializované prodejní sítě s výpočetní, digitální a projekční technikou COMFOR. V letošním roce již COMFOR otevřel nové prodejny v Galerii Fénix Vysočanská v Praze, mosteckém obchodním centru Central Most a nedávno pak v pražském Obchodním centru Nový Smíchov. Během října se síť COMFOR rozroste o dva nové přírůstky. Už 24. října bude zahájen provoz prodejny v právě vybudovaném City Parku Jihlava a týden nato také v rozšířeném a dlouhodobě úspěšném libereckém nákupním centru Nisa.

Sdílet

Nové prodejny dále potvrzují pevné postavení COMFOR na trhu. Díky cílené orientaci na zákazníka, špičkovým službám a jedinečné nabídce nejnovějších produktů ze světa IT se prodejní síť COMFOR STORES rozšířila na většinu území České republiky a Slovenska. Po otevření nových shopping parků v Liberci a Jihlavě bude síť zahrnovat 167 značkových prodejen výpočetní techniky v ČR a 64 na Slovensku.

Velkou předností všech pěti prodejen COMFOR, které se otevřely nebo otevřou v letošním roce, bude jejich otevírací doba. „Díky jejich umístění v nákupních centrech a shopping parcích mohou naši zákazníci počítat s tím, že jim budeme k dispozici sedm dní v týdnu třeba do devíti večer,“ řekl marketinkový ředitel společnosti AT Computers, součástí které je i síť COMFOR STORES, Martin Wanke.

Prodejny COMFOR si získaly oblibu u svých zákazníků nejen díky dlouhé otevírací době, která vychází vstříc jejich potřebám, ale také díky maximální profesionalitě prodejců. Zaměstnanci COMFOR STORES jsou totiž pravidelně 4× ročně školeni v oblasti přístupu k zákazníkům a nejméně 3× ročně v oblasti znalosti produktů a technických dovedností, což je navíc doplněno ucelenými informacemi techniků a výrobců v průběhu celého roku.

V prodejnách COMFOR je nabízena výpočetní, digitální a projekční technika. Součástí řetězce nejsou jen vlastní prodejny, ale také autorizovaní COMFOR Partneři, kteří prošli náročným výběrovým řízením a absolvovali celou řadu školení, tak, aby splnili nejnáročnější kritéria pro přístup k zákazníkům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).