Hlavní navigace

Verbatim vyhrál s “Media Monsters”

[Tisková zpráva] Praha, 16. července 2010 – Verbatim za svou propagační stránku nazvanou „Verbatim Championship“ obdržel již několik renomovaných ocenění včetně Gran Prix a Gold Prize na Tokyo Interactive Ad Awards, Webby Award a stříbrného a bronzového lva na mezinárodním reklamním festivalu v Cannes. Propagační stránka byla spuštěna v listopadu 2009 s cílem představit globální značku Verbatim na japonském trhu. Dosud zaznamenala 70 milionů návštěv a masivní virální dopad zejména prostřednictvím blogů a Twitteru.

Sdílet

  • Propagační stránka „Verbatim Championship“ s inovativní online hrou získala ocenění
  • Gran Prix a Gold Prize v produktové kategorii na Tokyo Interactive Ad Awards, duben 2010
  • Webby Award za vynikající animaci a pohyblivou grafiku, červen 2010
  • Stříbrný lev v kategorii animace v bronzový lev v kategorii spotřebního zboží na mezinárodním reklamním festivalu v Cannes, červen 2010

Rostoucí povědomí o značce díky “Media Monsters”
Jako jedna z předních světových značek úložných nosičů Verbatim vstoupil na japonský trh v roce 2009. Prostřed­nictvím reklamní kampaně Verbatim zamýšlel seznámit japonskou veřejnost se svou značkou, jejím konceptem i stylovými produkty. Verbatim proto vytvořil online 3D bojovou hru nazvanou „Verbatim Championship“, kde hlavními aktéry jsou tzv. „Media Monsters“ vyrobená z produktů Verbatim. Jednou z hlavních příčin úspěchu této hry – s více než 70 miliony návštěv od listopadu 2009 – je masivní virální dopad. Spotřebitelé mohou snadno zmínit „Media Monsters“ prostřednictvím svých blogů, Twitteru nebo e-mailu a fungovat tedy jako bezplatná reklamní média.

V rámci Tokyo Interactive Ad Awards, jedné z nejuznávanějších soutěží v Japonsku, obdržel Verbatim ceny Gran Prix a Gold Prize v produktové kategorii. Mezinárodní akademie digitálního umění s vědy ocenila „Verbatim Championship“ prostřednictvím Webby Award za vynikající animaci a pohyblivou grafiku, která je udělována jednou za rok. Do Verbatimu putoval z mezinárodního reklamního festivalu v Cannes i stříbrný lev za animaci online hry a bronzový lev v kategorii spotřebního zboží. „Jsme hrdí, že miliony internetových uživatelů ocenilo naši 3D bojovou hru, za kterou jsme navíc obdrželi ocenění od renomovaných organizací. Naším cílem je využít této explozivní popularity prostřednictvím komunity pravidelných uživatelů PC, která pracuje lépe než jsme očekávali,“ vysvětluje Jun Kinoshita, projektový manažer skupiny MKM/Verbatim.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).