Hlavní navigace

Víkend na ČT1 ve znamení rekordů

[Tisková zpráva] ČT1 zaujala diváky zejména v pátek 14. října. Páteční trojlístek – Vyprávěj, 13. komnata Marthy Elefteriadu a pořad Všechnopárty s Karlem Šípem – překonaly milionovou hranici sledovanosti. Všechny tři tituly byly zároveň nejúspěšnějšími pátečními pořady na všech TV po 20. hodině. Milionovou hranici pokořila i sobotní Autoškola národa 3.

Sdílet

V pátek 14. října 2011 uvedla Česká televize od 20:00 hodin na Jedničce šestou část retro seriálu Vyprávěj. Epizodu s názvem Taneční si pustilo v průměru 1 milion 383 tisíc dospělých (sledovanost 15,7 % při podílu na publiku 36,83 % – viz graf níže) a 93 tisíc dětí a stala se tak ejsledovanějším dílem třetí řady. Navíc tato část dosáhla druhé nejvyšší sledovanosti v celé historii seriálu v dětské cílové skupině 4–14 let.

Na seriál navázala od 21:00 hodin 13. komnata Marthy Elefteriadu. Zpěvačka, známá z pěveckého dua Martha a Tena, přišla v útlém dětství o maminku a spolu se sestrou putovaly po dětských domovech. Její životní příběh zhlédlo v průměru 1 milion 196 tisíc diváků starších 15 let (sledovanost 13,6 % při podílu na publiku 33,77 %). Páteční komnata se tak stala nejsledovanějším vydáním za posledních 21 měsíců.

Po dokumentu nastoupila na Jedničce od 21:33 hodin talkshow Karla Šípa Všechnopárty. Do divadla Semafor přijali pozvání tentokrát potomci slavných herců – Petr Štěpánek, Tereza Brodská a Ondřej Brzobohatý. Jejich vystoupení sledovalo v průměru 1 milion 352 tisíc dospělých (sledovanost 15,3 % při podílu na publiku 41,73 %). Páteční párty se tak stala nejúspěšnějším vydáním letošního roku.

V sobotu 15. října 2011 od 20:00 hodin na Jedničce uvedla Česká televize již třetí pokračování Autoškoly národa. Lucie Výborná a Aleš Háma jako moderátorský pár se snažili zjistit v přímém přenosu, kdo jsou lepší řidiči – zda Češi nebo Moraváci. Na pomoc si pozvali patrony: Jitku Schneiderovou, Pavla Zedníčka Janu Bouškovou a Miloše Knora. Autoškolu národa 3 si pustilo v průměru 1 milion a 6 tisíc diváků včetně dětí. Z nich bylo 965 tisíc diváků starších 15 let (sledovanost 10,9 % při podílu na publiku 26,68 % – viz graf níže) a 41 tisíc dětí. V porovnání s Autoškolou národa 2 v únoru 2011 se tentokrát dívalo o 93 tisíc diváků více. Diváky přenosu byli zejména diváci starší 45 let, kteří tvořili 72 % auditoria. Autoškola národa 3 se stala zároveň nejúspěšnějším sobotním pořadem na všech TV po 20:00 hodině.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).