Hlavní navigace

Víkendový program Prima TV u diváků zabodoval

[Tisková zpráva] Programová nabídka Prima TV slavila u diváků velký úspěch. V sobotu první poločas fotbalového utkání San Marino – Česká republika sledovalo v průměru 22,53 % diváků starších 15 let přítomných u televizních obrazovek. Ještě úspěšnější byl poločas druhý, který sledovalo 28,12 % diváků starších 15 let přítomných u televizních obrazovek, což představuje 953 tis. diváků dané cílové skupiny. V cílové skupině mužů starších 15 let 1. poločas sledovalo 37,63 % přítomných u televizních obrazovek a 2. poločas dokonce 44,68 %.

Sdílet

Ještě výraznější úspěch přinesl nedělní večer. Soutěž Ber nebo neber, tentokrát speciální díl věnovaný UNICEF, sledovalo v průměru 1 067 000 diváků starších 15 let (podíl na trhu 27,98 %). Téměř jeden milion diváků starších 15 let (přesně 962 tis.) si vybral následující zábavnou show Hádej, kdo jsem! (podíl na trhu 28,09 %).

Reality show VyVolení v sobotu sledovalo 20,64 % diváků starších 15 let přítomných u televizních obrazovek, podíl na trhu v této cílové skupině byl v neděli 22,21 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).