„Od změny, kterou prošel náš web v polovině minulého roku, jsme si mnoho slibovali,“ uvedl generální ředitel Village Cinemas Czech Republic Tomáš Palička. „Dnes vidíme, že změna byla krokem správným směrem.“
Redesign webu proběhl na základě předchozí analýzy návštěvnosti. Základní změnou oproti předchozí verzi je zcela nová navigace webu, která dělí obsah podle žánrů a jednotlivých promítacích sálů. Dále se na webu začal v široké míře objevovat multimediální obsah (trailery k jednotlivým filmům). Dalšími úpravami bylo zvětšení rozlišení stránky tak, aby lépe odpovídalo novým větším monitorům a optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO, Search Engine Optimalization). A konečně – přímo na webu je nyní možno zakoupit vstupenky, které zájemci obdrží formou e-mailu a SMS.
V současné chvíli web Village Cinemas navštíví kolem 75 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně, což je meziroční zlepšení o 48 procent. Počet zhlédnutých stránek přesahuje 800 tisíc. Míra okamžitého opuštění (Bounce Rate) dnes dosahuje pouhých 13 %, což znamená zlepšení oproti předchozí verzi webu o celých 38 %.