Soutěžní facebooková aplikace Pošli panáka, kterou pro značku Fernet Stock Plzeň vytvořila agentura OgilvyInteractive, zaujala internetové uživatele a během měsíční kampaně si přeposlali téměř 320 000 panáků Fernetu Stock nebo Fernetu Stock Citrus. Podle dat z analytického serveru Fejsbůček se během druhého týdne kampaně aktivita Pošli panáka načas vyhoupla v oblíbenosti dokonce na první místo mezi všemi komerčními aplikacemi na českém Facebooku. Zároveň je podle Fejsbůčku nejúspěšnější v kategorii Posílačky a Alkohol. K dnešnímu dni překročil počet přeposlaných panáků již 600 tisíc. „Počet uživatelů aplikace a poslaných panáků potvrzuje, že Fernet Stock je nejen lídrem ve své kategorii, ale hlavně v srdcích svých spotřebitelů,“ komentuje úspěšnost aplikace Michal Riegel, marketingový manažer společnosti Stock Plzeň.
Aplikace Pošli panáka byla spuštěna v polovině července a je podpořena soutěží. Každý týden získávají ti nejaktivnější produkty Fernet Stock. „Jednoduché aplikace na Facebooku fungují nejlépe. U Pošli panáka jistě zapůsobil také vhodný produkt,“ komentuje Jitka Hrdinová, Account Director OgilvyInteractive.