Zájem o inzerci na Facebooku navzdory ekonomické situaci roste, pravděpodobně díky stále rostoucí popularitě této sociální sítě a unikátní možnosti cílení reklamních kampaní na přesně ohraničené demografické skupiny. Zásah v prosinci 2009 představuje již cca 1.8 milionů uživatelů a objem zobrazení je počítán ve stovkách milionů. Josef Kovář k tomu dodává: „U rozsáhlejších kampaní jsme naměřili dosah 1 880 000 uživatelů na jedné pozici.“ Výhled na příští rok je velmi slibný. Napovídá tomu jednak nevídaný zájem o reklamu na homepage Facebooku, ale také nezadržitelný růst jeho návštěvnosti.
V neposlední řadě nabízí VISIBILITY s.r.o. reklamu formou speciálních formátů, které zahrnují nejrůznější kombinace videa, uživatelské interakce, obrázků a textů. „Reklamní prvek, pod kterým uživatel vidí komentáře svých přátel, získává zcela nový rozměr efektivity,“ říká Martin Čelikovský, produktový manažer VISIBILITY s.r.o. Na homepage Facebooku lze umístit například inzerát ve formě „Události“ a přátelé, kteří přislíbí účast jsou pak uvedeni pod kreativou. Jiným příkladem může být „Virtuální obrandovaný dáreček“, který si mohou uživatelé navzájem zaslat.
Rozvíjející se společnost VISIBILITY kromě Facebook.com mediálně zastupuje také Superhry.cz, síť webů Webgarden, Modrykonik.cz a Beremese.cz. V prosinci 2009 připojila do portfolia zastupovaných serverů portál pro maminky Oblázek.cz, zpravodajství Mediafax.cz a zejména portál Volný.cz. Dosah inzertního prostoru zastoupeném VISIBILITY se tak pohybuje okolo 3 milionů reálných uživatelů