Hlavní navigace

Vlaďka Beňová se stala novou posilou online reklamního tržiště s bannery AdExpres.com

[Tisková zpráva] Praha, 2. srpna 2010 – Vlaďka Beňová se stala novou posilou online reklamního tržiště s bannery AdExpres.com. Bude zde zastávat funkci obchodní ředitelky, v níž se zaměří primárně na rozvíjení obchodních vztahů s přímými klienty.

Sdílet

V oblasti marketingu a obchodu má Vlaďka několikaleté zkušenosti. V minulosti pracovala jako Senior manažerka obchodního oddělení ve vydavatelství Mladá Fronta a ve vydavatelství Economia na pozici Senior Online Key Account Manager. Rozhodnutí přidat se k rozrůstajícímu týmu AdExpresu tak bylo logickým vyústěním jejích předchozích zkušeností z oblasti online reklamy.

Ve svém volném čase se Vlaďka zajímá o obchodní psychologii, studium odborné literatury a sport.

O společnosti AdExpres.som
Reklamní tržiště AdExpres.com je online mediální agentura, která svým charakterem zaplnila několik mezer na současném trhu s online reklamou. Jejich přidanou hodnotou oproti konceptu klasických mediálních agentur je rychlost, jednoduchost, intuitivnost řešení, možnost jednat napřímo, vyjednávat o nejlepší ceně a to vše bez vázání exkluzivitou. Druhým prvkem, který AdExpres.com odlišuje od konkurence, je vertikální přístup, který zahrnuje do nabídky kromě mainstreamových médií i menší specializované weby. Díky nim je možné postavit specifickou mediální kampaň, která pomůže přesněji zacílit pro daný byznys klíčovou skupinu mediálních uživatelů.

Po půl roce ostrého provozu, má AdExpres.com na kontě zrealizované bannerové kampaně za více než 15 miliónů korun. V současnosti web nabízí až 700 miliónů impresí na téměř 300 webových portálech. Více informací o tomto projektu naleznete na www.adexpres.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).