Vlasta a Květy míří na Atlas.cz

[Tisková zpráva] Plnohodnotné internetové magazíny tvořené obsahem časopisů Vlasta a Týdeník Květy. To je cílem ambiciózního projektu, který spouští společně mediální dům Sanoma Magazines Praha a internetová firma Centrum Holdings. Hlavní cílovou skupinou společného projektu jsou ženy a muži od 35 let.

Sdílet

"Spuštění obsahových webů Vlasta a Květy v rámci Magazínů Atlas.cz je jedním ze zásadních pilířů nové strategie Sanomy, kterou je zaměření na zásah cílových skupin prostřednictvím různých typů médií. Těší nás, že jsme společně s naším partnerem Centrum Holdings, vytvořili skvělý produkt. Věřím, že bude velmi zajímavý jak pro návštěvníky stránek, tak i pro inzerenty,“ vysvětluje generální ředitel Sanomy József Steff.

V případě Magazínů Atlas.cz, které jsou tvořeny zatím dvěma sekcemi – Vlasta.Atlas.cz a Kvety.Atlas.cz se nebude jednat o identické kopie tištěných verzí časopisů Vlasta a Týdeník Květy. Weby s tradičními značkami budou připravovat redakce obou magazínů. Do budoucna je v plánu i zavedení video obsahu. „Oba dva internetové magazíny by měly být na jedné straně webovými projekty pro čtenáře našich klasických magazínů, neboť k těmto značkám už mají vybudovaný vztah. Na druhou stranu jsme přesvědčeni, že tyto atraktivní weby přitáhnou pozornost širokého spektra čtenářek, které jinak Vlastu a Květy nečtou," přibližuje cíle projektu Martin Smrž, který má v Sanomě na starosti rozvoj nových projektů.

Nejzajímavější články z obou magazínů se budou objevovat na domovské stránce portálu Atlas.cz v sekci Ze života, či při přihlášení do Mailu Atlas.cz. Praktickou službou pak bude možnost vyhledávání jak v obou magazínech, tak na internetu či přímý link na Mail Atlas.cz.

„Budoucnost internetových médií bezpochyby patří kvalitnímu obsahu, pokud se však k tomu navíc přidají i další masově oblíbené internetové služby pro uživatele, je šance uspět na trhu násobně větší. Proto jsme nedávno představili uživatelsky jednoduché a přehledné rozhraní Mailu na Atlas.cz, které bude s Magazíny do budoucna účelně propojeno,“ uvedl Tomáš Búřil, výkonný ředitel pro obchod a marketing v Centrum Holdings.

Projekt je dokladem úspěšného propojení odborníků na internetové prostředí – společnosti Centrum Holdings s mediálním domem Sanoma, jehož doménou je kvalitní obsah. „Díky výhodnému spojení můžou vzniknout skvělé produkty pro danou cílovou skupinu,“ doplňuje József Steff.

http://magazi­ny.atlas.cz/
http://kvety.a­tlas.cz/
http://vlasta­.atlas.cz/

Sanoma Magazines Praha je jedním z největších mediálních domů v České republice. Do její nabídky patří časopisy jako Vlasta, Týdeník Květy, Story, Marie Claire, National Geographic, Překvapení, Moje země, Dům a zahrada, Sedm, Fajn Život, Žena&kuchyně, Praktická žena. Sanoma je rovněž velmi aktivní v oblasti digitálních médií, k jejím úspěšným webům tak patří: www.eStranky.cz , www.kafe.cz, www.tvujdum.cz či www.kuchyne.cz. Sanoma Magazines Praha je součástí jednoho z největších evropských mediálních hráčů – skupiny Sanoma Magazines International.

Centrum Holdings je internetová firma s působností ve střední a východní Evropě (Česká republika, Slovensko a Chorvatsko). Návštěvnost jejích webů činí přes 6 miliónů návštěvníků měsíčně. Provozuje, mimo jiné, značky Aktuálně.cz, Žena.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, Centrum ICQ, Najisto.cz, Atlas.sk, Aktualne.sk nebo Net.hr. Centrum Holdings má 400 zaměstnanců ve třech zemích.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).