„Partnerství se společností Star Communications a.s. rozšíří zájemcům o předplacené karty možnosti přístupu k identickým službám, které Vodafone v současné době nabízí ve svých prodejnách a v rámci telefonického on-line prodeje,“ říká viceprezidentka pro prodej a péči o zákazníky Vodafonu ČR Ann Hofvander a dodává: „V praxi to znamená, že si naši zákazníci budou moci vybrat z nabídky naprosto stejných předplacených služeb, jaké lze nyní koupit v prodejnách Vodafonu např. i v různých obchodních řetězcích.“
Po nedávném oznámení počátku diskusí o možnosti sdílení sítí s operátorem T-Mobile, je partnerství se společností Star Communications a.s. dalším krokem k naplnění strategických cílů Vodafonu ČR, které prostřednictvím uzavírání nových partnerství a snižování nákladů posílí dynamiku podnikání Vodafonu v ČR.
„Partnerství s Vodafonem pro nás znamená příležitost využít našich rozsáhlých zkušeností v oblasti retailového prodeje a telekomunikací. Jsme rádi, že náš koncept pomůže podpořit značku Vodafone a nabídku předplacených služeb, která z hlediska cen drží prvenství na českém trhu,“ říká generální ředitel Star Communications a.s. Michal Heřman.