Po dobu trvání reality show Trosečník budou mít diváci příležitost shlédnout několik netradičně připravených spotů, které se budou odehrávat v duchu reality show a budou s nadsázkou a humorem připomínat výzvy, kterým musí soutěžící každý den čelit.
„Nejsou to typické reklamní spoty, na které jsou diváci zvyklí – naleštěné a umělé. Jedná se spíš o autentické každodenní příběhy, které i vypadají, jako by je někdo snímal domácí minikamerou,“ říká Martin Jaroš, ředitel pro reklamu Vodafone ČR a dodává: „Máme spoustu variant, aby se diváci v průběhu téměř čtyřměsíčního vysílání nenudili.“
„Prima TV spolupracuje s Vodafone ČR na produkci pořadů již od roku 2003. Mezi neúspěšnější projekty se řadí například série krátkých dokumentárních filmů o malých a středních podnikatelích Dvanáct odvážných, kdy momentálně připravujeme již čtvrtou sérii v pořadí, nebo zábavná talkshow Tomáše Hanáka Vodopád,“ upřesňuje tisková mluvčí Prima TV Jana Malíková.“