Webové stránky Vodafonu patří k nejnavštěvovanějším stránkám v ČR. Mezi nejpoužívanější sekce patří SMS brána s 690 304 reálnými uživateli měsíčně (duben 2008).
„Komunikaci na Internetu přikládáme stále větší význam. S rostoucí návštěvností našich stránek www.vodafone.cz také stoupá naše chuť vylepšovat jejich vzhled i obsah tak, aby v nich uživatelé našli to, co hledají, a třeba i něco navíc,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.
Hlavní změny webových stránek Vodafonu se týkají především:
- zpřehlednění stylu navigace, díky níž se budou uživatelé na webu lépe orientovat
- změna obsahu textů a jejich členění tak, aby byl pro zákazníky co nejsrozumitelnější
- optimalizace reklamních ploch
- optimalizace stránek pro vyhledávače
- celkového vzhledu stránek, který byl zpracován na základě komplexní příručky Design System Styleguide od Vodafone Group. Tato příručka byla vytvořena na základě četných studií a testovaní na uživatelích. Díky implementaci těchto globálních doporučení přináší česká pobočka Vodafonu svým zákazníkům stejnou uživatelskou zkušenost, jako mají zákazníci ostatních poboček Vodafonu ve světě
- vzhledu internetové Samoobsluhy Můj Vodafone a eShopu
Více informací na webových stránkách www.vodafone.cz.