Business e-mail plus umožňuje uživateli pracovat s daty uloženými ve firemní (např. MS Outlook) nebo internetové (např. Seznam.cz) emailové schránce přímo v jeho mobilním telefonu. Díky nepřetržité synchronizaci dat umístěných v emailové schránce s daty v mobilním telefonu mohou zákazníci okamžitě:
- Číst, odpovídat, psát, posílat a mazat e-maily
- Přijímat a přikládat přílohy emailových zpráv
- Mít přístup ke svým kontaktům
- Pracovat s kalendářem (potvrzovat schůzky)
Veškeré změny provedené s e-maily, kalendářem nebo kontakty v mobilu probíhají v reálném čase také na počítači zákazníka a naopak.
Pro užívání Business e-mail plus není nutný podpis zákaznické smlouvy. Noví i stávající tarifní zákazníci mohou službu testovat po dobu dvou měsíců, aniž by platili paušál – platí pouze za přenesená data, dle zvoleného datového tarifu Vodafonu. Po uplynutí dvou měsíců činí měsíční paušál 200 Kč (bez DPH).
“S Business e-mail plus můžeme podpořit firemní zákazníky při zvyšování produktivity a efektivity jejich podnikání, ať už sedí ve své kanceláři nebo jsou na obchodní cestě,” říká Chris Robbins, viceprezident pro marketing Vodafonu ČR a dodává: “Business e-mail plus přináší firemním zákazníkům přesně to, co potřebují – nepřetržitý přístup k e-mailu, kalendáři a kontaktům.”
Službu Business e-mail plus lze zatím využívat na čtyřech telefonech z nabídky Vodafonu: Nokia N70, Nokia E61, SonyEricsson M600i a Nokia 9300, v průběhu roku 2006 se portfolio těchto telefonů dále rozšíří.
Stávající zákazníci si mohou službu Business e-mail plus aktivovat v Hlasové nebo Internetové samoobsluze https://samoobsluha.vodafone.cz/, noví zákazníci na čísle Vodafone firemního prodeje 800 77 77 00, v některé z prodejen Vodafonu, nebo v eShopu na www.vodafone.cz.