„Letní sezóna ukázala, že zákazníci Vodafonu přestávají vnímat roaming jako něco drahého. Vypovídá o tom i letošní rekordní nárůst zákazníků, kteří využívají služby Vodafone Passport,“ říká Jaroslav Mařík, manažer roamingu Vodafonu a dodává: „Úspěch Passportu dokazuje i fakt, že zákazníci, kteří mají tuto službu aktivovanou, volají v roamingu třikrát více a dvakrát déle než zákazníci využívající službu Vodafone World.“
Meziroční srovnání roamingového volání zákazníků Vodafonu v deseti nejfrekventovanějších roamingových destinací v červenci – srpnu 2007 a 2008 ukazuje. že:
Celkový objem příchozích a odchozích hovorů se meziročně zvýšil:
- v zóně 1 o 50 %
- v zóně 2 o 73 %
- v zóně 3 o 60 %
- Celkový objem stažených dat se zvýšil o 141%.
Celkový počet uživatelů roamingových služeb Vodafonu (Vodafone World Roaming a Vodafone Passport) se zvýšil o 20 %.
Počet zákazníků Vodafone Passportu se více než zdvojnásobil.
Zákazníci Vodafonu volali v průběhu letošních prázdnin nejvíce ze zemí EU (73 %) a z Chorvatska (13 %).
Vodafone v červnu 2008 výrazně zjednodušil roamingové služby:
- Zavedl pouze tři cenová pásma pro všechny hlasové služby
- Zavedl stejnou cenu volání v rámci zóny (tzn. již neplatí partnerská / nepartnerská sít)
- Vylepšil službu Vodafone Passport – od 9.června je možné službu Vodafone Passport využít po celém světě
- Snížil ceny za data
Více informací naleznete na www.vodafone.cz v sekci Služby a nastavení