„Nyní už inzerentům na našich webech můžeme nabídnout 35 milionů zobrazených stránek za měsíc a plánujeme další expanzi,“ říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Nový systém už jsme začali využívat zejména na internetové stránce se SMS bránou a na on-line verzi lifestylového magazínu ČILICHILI.“
Pořízení vlastního systému pro správu internetového reklamního prostoru je v souladu se strategií rozšiřování portfolia reklamních produktů Vodafonu. Vybrané řešení splňuje všechny klíčové nároky zadavatele a vyznačuje se dostatečnou rozšiřitelností do budoucna. Dodavatelem řešení pro Vodafone je společnost Internet BillBoard, která zvítězila ve výběrovém řízení.
Systém BBelements Ad Server je moderní, plně outsourcovaný systém, který komplexně řeší všechny zásadní požadavky administrace internetového reklamního prostoru. Provozovatelům velkých serverů a portálů nabízí klíčové funkční vlastnosti pro agendu jejich komerčních aktivit.
Oddělení Media Solutions pracuje na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup produktu dané kampaně.