Hlavní navigace

Vodafone na svých webech spouští efektivní systém pro správu reklamy

[Tisková zpráva] Praha, 26. března 2009: Vodafone výrazně zrychlil a zjednodušil správu reklamního prostoru na svých webových stránkách. Díky implementaci reklamního systému BBelements Ad Server dokáže okamžitě reagovat na potřeby zadavatelů reklamy a zpracovat jejich kreativu během několika minut na svých webech.

Sdílet

„Nyní už inzerentům na našich webech můžeme nabídnout 35 milionů zobrazených stránek za měsíc a plánujeme další expanzi,“ říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Nový systém už jsme začali využívat zejména na internetové stránce se SMS bránou a na on-line verzi lifestylového magazínu ČILICHILI.“

Pořízení vlastního systému pro správu internetového reklamního prostoru je v souladu se strategií rozšiřování portfolia reklamních produktů Vodafonu. Vybrané řešení splňuje všechny klíčové nároky zadavatele a vyznačuje se dostatečnou rozšiřitelností do budoucna. Dodavatelem řešení pro Vodafone je společnost Internet BillBoard, která zvítězila ve výběrovém řízení.

Systém BBelements Ad Server je moderní, plně outsourcovaný systém, který komplexně řeší všechny zásadní požadavky administrace internetového reklamního prostoru. Provozovatelům velkých serverů a portálů nabízí klíčové funkční vlastnosti pro agendu jejich komerčních aktivit.

Oddělení Media Solutions pracuje na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup produktu dané kampaně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).