Vodafone spustí nový komunikační portál

[Tisková zpráva] Praha, 15. září 2009 Vodafone spustí nový komunikační portál Vodafone park beta, jehož součástí je centrální archiv SMS a MMS. Vodafone také nabízí 1 milion korun v soutěži pro vývojáře aplikací pro Vodafone park. Portál unikátně propojí mobil se světem internetu. Kromě SMS/MMS bran a archivů, výpisu hovorů, osobního profilu a statusu, budou zákazníci moci využívat i originální aplikace třetích stran umožňující zasílat upozornění formou SMS a MMS.

Sdílet

V současné době je služba dostupná pro omezený počet uživatelů, kteří ji testují a pomáhají dotvářet finální design. V průběhu října Vodafone portál zpřístupní zákazníkům, kteří se nyní zaregistrují na park.vodafone.cz. Ostrý start portálu je naplánován na přelom října a listopadu.

„Výhody internetu v mobilu už využívají statisíce našich zákazníků. Nyní se na to chystáme logicky navázat a přenést mobil na internet. Nový komunikační portál je maximálně otevřený službám třetích stran," říká Lukáš Kružberský, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafonu a dodává: „Třetím stranám nabízíme výhody plynoucí z partnerství s mobilním operátorem a možnost oslovit návštěvníky, kteří na portálu naleznou zajímavé a slibné aplikace.”

Vývoj dalších zajímavých aplikací pro Vodafone park beta chce Vodafone stimulovat vyhlášením soutěže o 1 milion korun pro ty z aplikací, které vyjdou z hlasování odborné poroty jako nejpovedenější. Soutěž bude vyhlášena 16.10. 2009.

Co naleznou zákazníci na komunikačním portálu Vodafone park beta:

  • Vylepšenou SMS/MMS bránu s adresářem
  • Archiv odeslaných i příchozích SMS a MMS
  • Detailní výpis všech odchozích a příchozích hovorů
  • Adresář – možnost uložit si oblíbená čísla
  • Aplikace třetích stran s SMS a MMS notifikací

V prostředí Vodafone parku beta mohou zákazníci libovolně přidávat, odebírat a manipulovat aplikacemi třetích stran. Propojení služeb mobilního operátora s třetími stranami navíc umožňuje na přání zákazníka zasílat z těchto aplikací upozornění přímo na telefon formou SMS a MMS.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).