„Za prvních 5 měsíců pilotního provozu nové SMS služby jsme se setkali s velkým úspěchem jak na straně zákazníků, tak inzerentů. Realizovali jsme první tři kampaně, přičemž každá z nich oslovila 50 až 60 tisíc zákazníků. Reklamu jsme vložili do 250 až 300 tisíc Ozvi se SMS," uvedl Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Podle našeho průzkumu byli inzerenti s novým kanálem spokojeni; ocenili zejména jeho efektivitu a možnost přímé interakce inzerenta se zadavatelem.“
Služba Ozvi se SMS:
- pilotní provoz spustil Vodafone začátkem letošního roku
- služba je dostupná všem zákazníkům Vodafonu
- měsíčně službu používá 85 tisíc zákazníků
- zákazníci měsíčně odešlou téměř 1 milion SMS zpráv
- SMS zprávu lze zasílat do všech sítí v ČR
Službu Ozvi se SMS mohou využít zákazníci v případě, že:
- potřebují kontaktovat své blízké
- nemohou ze svého mobilního telefonu volat nebo odesílat SMS zprávy například z důvodu blokování odchozích hovorů a SMS zpráv
- mají vyčerpaný kredit na své předplacené kartě
Oddělení Media Solutions pracuje na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup produktu dané kampaně.
Více informací o službě Ozvi se SMS naleznete na www.vodafone.cz