Podnikatelé si v každé partnerské prodejně mohou pořídit vybrané modely telefonů a zároveň si snadno objednat veškeré produkty a služby Vodafonu. Součástí každé z prodejen je i takzvaný „červený telefon“, díky kterému se zákazník může přímo spojit s živým operátorem.
„Chceme být podnikatelům co nejblíže, proto kromě stávajících prodejen Vodafonu a rozsáhlé sítě obchodních zástupců, budeme nadále rozšiřovat i síť partnerských prodejen,“ říká Martin Pejša, který má ve Vodafone partnerský prodej firemním zákazníkům na starost.
Vodafone začal nabízet své produkty a služby formou partnerských sítí před třemi roky nejdříve pro nefiremní zákazníky. Nyní už je po celé republice více než 4500 prodejních míst, kde je možné získat některý z produktů Vodafonu. Historicky nejúspěšnějším prodávaným mobilním telefonem byl Vodafone 225, který Vodafone nabízel v prodejnách Tesco.
Význam spolupráce s partnerskými prodejnami neustále roste. Nyní si služby a produkty Vodafonu prostřednictvím partnerských prodejních míst pořizuje více než třetina zákazníků Vodafonu.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro 2,935 milionu zákazníků. Od roku 2007 poskytuje Vodafone konvergované komunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) zejména firemním zákazníkům.