Pro ISP je VoIP ideální příležitostí k rozšíření nabídky služeb koncovým zákazníkům a udržení pozice na trhu.
„Pro poskytovatele internetu je zvláště zajímavá možnost začít poskytovat hlasové služby pod vlastním jménem a s vlastní cenovou politikou, a to do dvou dnů od podpisu partnerské smlouvy s námi,“ uvedl Petr Chruňák, předseda představenstva IPEXu. Silný VoIP operátor, jako je IPEX, poskytne ISP podporu v podobě kompletního technologického zázemí, zákaznického rozhraní, vyřešení účtování hovorů a technické podpory. „Díky téměř nulové počáteční investici a faktu, že náklady kopírují výnosy, je velkoobchodní nabídka VoIP podnikatelskou příležitostí, kterou rozhodně nelze přehlížet,“ dodal Chruňák.
Byznys a tím i výdělek je akcelerován spojením pokročilé a vyzkoušené technologie VoIPEX s klientskou bází ISP, a to za minimálního úsilí a při maximální výtěžnosti.
Podle průzkumu agentury Digimark chce letos zrušit část pevných linek a přejít na IP telefonii 8 % českých podniků, 4 % firem chtějí na VoIP převést všechny své linky. Vzhledem k tomu, že se celkově jedná o desítky tisíc linek, pro poskytovatele VoIP to představuje jedinečnou příležitost k růstu tržeb od stávajících nebo nových zákazníků.
IPEX nabízí velkoobchodně hlasové služby od října 2005 a od té doby o přeprodej VoIP služeb projevilo zájem přes dvacet českých ISP.
Více informací o službě VoIPEX je k dispozici na www.voipex.cz nebo na telefonu 844 844 000.
O službě VoIPEX
IPEX, a. s., provozuje internetovou telefonii pod značkou VoIPEX od července roku 2005. Se službou VoIPEX zákazník získá telefonní linku zdarma a bez paušálu, výhodné ceny pro volání do pevné sítě, sítí mobilních operátorů a do zahraničí, volání zdarma mezi zákazníky VoIPEXu a peeringových partnerů, standardní veřejné telefonní číslo a možnost kontroly zákaznického účtu on-line. Službu VoIPEX v současnosti využívá přes tisíc firemních i soukromých zákazníků.