Všechnydomy.cz svou marketingovou kampaň spouštějí začátkem března. Podle mnohých úvah je tento krok v době krize velmi riskantní, Pavel Štulíř na to říká: „Živý nás risk management, na druhou stranu máme vše dobře spočítáno, proto víme, že čísla budou dobrá. Ti, co nám nevěřili uvidí, ti co věřili, porostou spolu s námi !“.
Svou kampaň Všechnydomy.cz založili na tom, že začíná nová éra bydlení, která v Česku ještě není. Navíc se chtějí uživatelům otevřít s možností výhry, o kterým se v době krize nikomu nezdálo. „Přesnou výhru Vám říkat nemohu, ale vše se dozvíme 14. března 2009 v Občanské plovárně, kde bude oficiálně představen a spuštěn nový portál. Tam začne nová éra bydlení !“, konstatoval výkonný ředitel.
Všechnydomy.cz před pár dny dokončili programování, nyní nasazují na internet a plní databází. Pavel Štulíř se nechal slyšet, že nový design chce uveřejnit spolu s novými změnami a funkcemi, které český trh ještě nenabízí. Proto je doména zatím utajena a vše bude zveřejněno až 14. března.