Česká televize vyhlásila veřejnou soutěž na prodej reklamního prostoru na jaře roku 2010. Uzávěrka příjmu nabídek byla stanovena na 30. srpen. V září 2010 zasedla výběrová komise, ale vzhledem k tomu, že Úřad pro ochranu hospodářské soutěže napadl jedno z kritérií tendru, nebylo možné ve výběru pokračovat.
Rada ČT uložila vedení televize veřejné služby, aby ukončilo výběrové řízen tak, aby prodej reklamního času byl smluvně pokrytý od dalšího roku a nehrozilo provizorium, které by Českou televizi stavělo do neřešitelné situace.
V pátek 8. dubna zasedala komise, která se zabývala hodnocením a kontrolou kvalifikačních kriterií výběrového řízení. Rozhodovala již pouze mezi dvěma uchazeči – dosavadním prodejcem reklamy ČT firmou Media Master a společností MediaPlatform. Protože MediaPlatform nesplnila jedno z kvalifikačních kritérií (řádná platnost pojišťovací smlouvy), musela komise tuto nabídku vyloučit a rozhodla se akceptovat nabídku firmy Media Master, jedinou která v tendru zůstala.