[Tisková zpráva] Google dnes představuje novou vylepšenou stránku zobrazující výsledky vyhledávání, která umožňuje rychleji a pohodlněji vyhledávat požadované informace.
[Tisková zpráva] Google dnes představuje novou vylepšenou stránku zobrazující výsledky vyhledávání, která umožňuje rychleji a pohodlněji vyhledávat požadované informace.
Jde o další krok k vytvoření inteligentního vyhledávače, který uživateli poskytne přesně to, co potřebuje, a to nezávisle na tom, kde se dotyčný nachází, jakým jazykem mluví, nebo jakou formou zadává svůj dotaz (písemným dotazem, mluveným slovem, specifikací data atd.).
Komplexní výsledky, jednoduché vyhledávání
Nový panel na levé straně obrazovky chytře nabízí nástroje k vyhledávanému obsahu a jeho kontextu, které jsou pro dané vyhledávání relevantní. Ty pak poskytují daleko větší kontrolu nad výsledky, jež je možné třídit a přeskupovat tak, aby se zobrazilo přesně to, co uživatel očekává.
Nové funkce například umožňují
Sjednocený vzhled
Při vyhledávání obrázků, videí, zpráv, knih nebo aktualizací v reálném čase, mají uživatelé nově k dispozici levý vyhledávací panel, který umožňuje vyhledávat napříč všemi druhy obsahu. Veškeré vyhledávací služby Google tak byly v rámci panelu soustředěny na jedno místo, kde je uživatelé snadno najdou. Efektivní uživatelské rozhraní s maximálním ohledem na výsledky vyhledávání nabízí:
Nová efektivnější struktura s důrazem na výsledky nabízí:
Další kroky v evoluci vyhledávání
O společnosti Google Inc.
Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.
Google Česká republika
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 40% podílu na trhu vyhledávání (Toplist, duben 2010). Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 50 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense).
Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).
Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledavání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pressatgoogle.com/cz
Technická podpora pro české uživatele
Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.
Celkem asi 160 mladých dívek se stalo mezi lety 2012 a 2015 obětí dvaadvacetiletého Jaroslava Půlpána z Děčína. Soud v Ústí nad Labem ho dnes…
Pokud pracujete v CMS Joomla, mohla by vás zajímat akce chystaná na začátek května v Olomouci. Tuzemská komunita fanoušků Joomly, sdružená…
Projekt DataGirls odstartoval v Česku v roce 2014 s kurzy, které měly zdarma vyškolit zájemkyně v datové analýze a zvýšit tak zastoupení žen…
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2018 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.