Hlavní navigace

Vyhledávač srovname.cz dokáže ušetřit nakupujícímu až 30 minut zbytečného surfování na internetu

[Tisková zpráva] Praha, 14. března 2006: Stránky www.srovname.cz, které svým návštěvníkům pomáhají vyhledat nejlevnější cenu elektroniky nabízené internetovými obchody, mohou svými možnostmi ušetřit až 30 minut času. Podle průzkumu srovname.cz stráví zákazník při separátním hledání na několika internetových obchodech zhruba 30 minut u internetu. Pokud využije porovnávací server srovname.cz, může se doba strávená u internetu zkrátit stonásobně na pouhou půlminutu.

Sdílet

„Změřili jsme, jak dlouho trvá nalézt nejnižší cenu konkrétního produktu spotřební elektroniky na srovname.cz a jak dlouho to trvalo bez naší služby,“ říká manažer projektu David Folprecht. Bez vyhledávací služby zbývalo uživatelům internetu navštívit e-shopy, které znali. Stránky srovname.cz to udělají za vás – vše rychle a přehledně během tří kliknutí za několik desítek vteřin namísto několika desítek minut složitého prohledávání s nejistým výsledkem.

Vyhledat nejnižší cenu na srovname.cz do 0,5 minuty Vyhledat nejnižší cenu v několika e-shopech do 30 minut

V dnešním globalizovaném světě je k sehnání naprosto totožný produkt ze stejné továrny za velmi rozdílné ceny. „Naše stránky odhalují rozdíly, kdy například stejný digitální fotoaparát stojí v jednom obchodě 6 400 korun a v druhém neskutečných 13 800 korun,“ popisuje službu David Folprecht. Leckdo by mohl namítnout, že neméně důležité než jak koncová cena jsou i služby. Proto stránky nenabízí pouze nejlevnější nabídku, ale i všechny ostatní. Návštěvník si v přehledné tabulce může vybrat první nejlevnější položku či v závislosti na výběru jiného e-shopu kteroukoliv další, dražší.

Stránky podporují stále oblíbenější nakupování přes internet. Jedním kliknutím na vyhovující cenovou nabídku se návštěvník dostane na konkrétní stránku e-shopu. Ještě před tím má ale možnost prostudovat zvolený produkt na stránkách výrobce. „Abychom umocnili nezávislost, na které si naše stránky hodně zakládají, spustili jsme nyní i fórum, aby si návštěvníci mohli o výrobcích navzájem sdělit své zkušenosti, či jinak se poradit,“ doplňuje David Folprecht.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).