Hlavní novinkou je totiž spuštění poptávkového systému, který umožňuje uživatelům oslovit jednu nebo více nalezených firem prostřednictvím kontaktního formuláře přímo přes stránky WLW. Adresátem poptávek je vždy kontaktní osoba přiřazená v rámci firemního zápisu prezentace k danému výrobku či službě, kopii obdrží samozřejmě také odesílatel. Pro využití služby se uživatelé nemusí nijak registrovat.
WLW podobnou službu již dříve nabízelo, po předchozím redesignu stránek však byla z nabídky vypuštěna. Na četná přání uživatelů i klientů WLW bylo rozhodnuto o jejím znovuzavedení. „Předpokládáme, že většinu kontaktů uživatelé i nadále uskuteční e-mailem či telefonicky. Nově spuštěné poptávky však představují další možnost, jak potenciální dodavatele oslovit,“ říká Jan Bockstefel, marketing manager WLW.
Změn doznalo i samotné vyhledávání. Pokud uživatel vyhledává výrobek či službu, nabídne mu nově systém kromě standardních výsledků také výběr nejčastěji navštěvovaných skupin. S velkou pravděpodobností tak uživatel najde hledaný produkt rychleji, protože nebude muset prohlížet dlouhý seznam výsledků.
Profesionální vyhledávač výrobků a služeb nabízí na adrese www.wlw.cz a www.wlw.sk informace o více než 100.000 českých a slovenských firmách. Představené změny přinesou uživatelům ještě snadnější práci s vyhledávačem, na druhé straně se prezentovaným firmám otevírají nové možnosti oslovení potenciálními zákazníky.
WLW – přední evropský internetový B2B vyhledávač. Základem fungování WLW je poskytování přesných, jasně strukturovaných, ověřených a aktuálních informací o firmách na B2B trhu, a to podle definovaných klíčových slov a oborů podnikání. WLW působí na českém trhu od roku 1995, jeho historie však sahá až do roku 1932, kdy začala společnost Wer Liefert Was? v Německu poskytovat specializované obchodní a kontaktní informace o firmách na průmyslovém trhu. Pražská pobočka společnosti má na starosti obchod a marketing pro Čechy a Slovensko, sesterské společnosti fungují ještě v Rakousku, Švýcarsku a Chorvatsku.