Nejvíce volajících v provozní čas infolinky bylo 1. května – 423. 2. května volala již jen polovina televizních diváků – 219 a 3. května jen 135 diváků. „Provoz na infolince odpovídal situaci z posledních dnů a týdnů, žádný nápor se nekonal,“ prohlásil Rostislav Starý, mluvčí projektu digitalizace TV vysílání. Nejvíce diváků volalo na infolinku 27. dubna – 466.
Většina volajících pořebovala poradit s naladěním televizních programů nebo zapojením zakoupených set-top-boxů. „Negativní ohlasy jsme zaznamenali jen dva,“ dodal Starý. Celkově byli diváci o přechodu na digitální TV vysílání informováni dobře. „Infolinka zvládala a zvládá provoz plynule, žádné problémy s provozem jsme nezaznamenali,“ uzavřel Starý.
Na infolinku a webové stránky www.digitalne.tv upozorňuje i informační sdělení na frekvenci, kde dříve analogově vysílala Česká televize. Přesto k žádnému razantnímu nárůstu volajících nedošlo. Infolinka zůstává nadále v provozu v pracovních dnech od 8 do 19 hodin.