Hlavní navigace

Výroční ceny časopisu e-biz patří společnostem Baťa, GE Capital a Škoda Auto

[Tisková zpráva]

Sdílet

Výroční ceny časopisu e-biz patří společnostem Baťa, GE Capital a Škoda Auto

Praha, 20. února 2002 – Redakce časopisu e-biz dnes večer udělí ocenění „e-firma roku 2001“ společnostem Baťa, GE Capital Bank a Škoda-Auto. Ocenění bude předáno za efektivní využívání moderních technologií v každodenním chodu těchto společností.

Měsíčník e-biz z vydavatelství Computer Press stojí na pomezí byznysu, technologií a praktického managementu. Vychází třetím rokem a je autoritativním médiem, které má ambici stát se mluvčím progresivní podnikatelské a manažerské elity.

Šéfredaktorka Libuše Mohelská vysvětluje, proč ocenění „e-firma roku 2001“ časopisu e-biz náleží právě uvedeným společnostem (uvedeno v abecedním pořadí):

Baťa ČR, a. s.
Efektivně funguje zejména provázanost webu a věrnostního zákaznického klubu: asi 10 % ze 400 tisíc členů Baťa klubu má e-mailovou adresu, na webu mohou aktualizovat své údaje a získají tu jinde nedostupné informace o novinkách. Baťa naopak získává cenné údaje o segmentaci zákaznických skupin. Firemní web v atraktivní technologii Flash prezentuje aktuální módní trendy a informace o nové kolekci.

GE Capital Bank, a. s.
E-businessový tým GE Capital pracuje na projektech internetového a mobilního bankovnictví, B2B aplikacích pro individuální klienty a prodejce aut, ale také na firemním intranetu. Pro nákupy nejrůznějších komodit – od údržby vozového parku po mobilní telefony -GE Capital úspěšně využívá elektronické aukce.

Škoda Auto, a. s.
Patří k průkopníkům e-businessu u nás: webovou prezentaci spustila už v roce 1996, první auto přes internet prodala v roce 1998. Vlajkovou lodí e-komerce je Auto na přání, program, který potenciálnímu zákazníkovi umožňuje detailní seznámení s novým autem. Klienti díky němu přicházejí k prodejcům připravenější: 52 % jich před návštěvou dealera navštíví web.

V případě zájmu o další informace, prosím, kontaktujte:

Pavel Pospíšil
ředitel médií
Computer Press Brno
tel.: (05) 46 12 22 11
pavel.pospisil@cpres­s.cz
Libuše Mohelská
šéfredaktorka e-bizu
Computer Press Brno
tel.: (05) 46 12 22 51
libuse.mohelska@cpres­s.cz
Boris Keka
marketing
Computer Press Praha
tel.: (02) 25 27 39 30–3, kl. 33
boris.keka@cpres­s.cz

O společnosti Computer Press, a.s.
Computer Press, a. s., je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.
Tiskové zprávy společnosti Computer Press, a. s., najdete na: www.cpress.cz/zpra­vy.
Logo časopisu e-biz najdete na www.cpress.cz/lo­ga.asp.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).