Prodeje Algotechu vzrostly o 51,6 % během roku 2006 a Algotech tak dosáhl celkový podíl 16% na trzích kontaktních center v Polsku, České republice, Slovensku Maďarsku, Srbsku, Černé Hoře a Rumunsku. Mezitím vzrostl počet zaměstnanců Algotechu na 78. Algotech obdržel ocenění nejlepší partner v prodeji Avaya produktů za rok 2006 v regionu České republiky, Slovenska a Srbska. Algotech také navázal partnerství se společnostmi etalk a Teleopti. V roce 2006 Algotech získal tak prestižní klienty jako Telekom Srbsko, Michael Page International, GLS, Guest-Tek a také XacBank, jednu z předních bank v Mongolsku.
“V České republice a na Slovensku se mezi uživatele technologie pro profesionální centra zákaznické péče, implementované společností Algotech, zařadily renomované společnosti z finanční i mediální sféry, například Slovenská sporiteľňa, UPC Broadband Slovakia či skupina Mafra. V dalších letech očekáváme růst, podporovaný celosvětovým trendem vytěžování perspektivních regionů. Česká republika a Slovensko se stávají centrem poskytování služeb, ke kterým patří i moderní kontaktní centra,“– řekl Karel Dobiáš, Country manager Algotechu v České a Slovenské republice.