Zvažovali jsme všechny okolnosti a nakonec jsme se rozhodli pro Martina. Zná velmi dobře naši reality show, prožil si ji na vlastní kůži a to je jistě velké plus,
říká ředitel marketingu Prima TV Jan Svoboda. A dodává: Vždy jsme říkali, že VyVolení jsou odrazovým můstkem pro zajímavé pracovní nabídky. Myslím, že v tomto případě to skutečně platí. Komunikaci nejúspěšnějšího projektu naší televize považujeme za opravdu prestižní záležitost.
Zážitky z Vily jsou nezapomenutelné. Na druhou stranu bych nechtěl být do smrti jen ve škatulce „ten, kdo se účastnil reality show“. Svou účast ve VyVolených jsem bral jako příležitost, odrazový můstek, který mne může, ale také nemusí posunout dál. Jsem rád, že se televize Prima rozhodla začlenit mne do svého týmu, je to pro mne výzva, protože podílet se na fenoménu VyVolených jako člen realizačního štábu je unikátní příležitost,
říká Martin Horák.