Praha, 29. srpna 2000 – V prostorách business centra Millenium Plaza byla založena profesní organizace Sdružení pro internetovou reklamu v České republice (SPIR). SPIR sdružuje významné subjekty, které podnikají na poli internetové reklamy. SPIR zastřešuje dvě samostatné sekce – Sekci zadavatelů internetové reklamy a Sekci internetových médií. Zakládajícími členy Sekce zadavatelé reklamy jsou společnosti Internet Servis, Pegas Internet a Run Interactive. Zakládajícími členy sekce internetová média jsou společnosti IP Praha, M.I.A. a Internet Info (vydavatel serveru Lupa).
Cílem sdružení SPIR je:
- stát se zadavatelem a garantem jednotného výzkumu návštěvnosti internetu. Tento výzkum by měl sledovat kvalitativní a kvantitativní chování uživatelů českého internetu
- zasadit se o standardizaci reklamy a komerční komunikace na českém internetu
- prosazovat internet jako plnohodnotné a perspektivní médium
- navázat spolupráci s dalšími profesními organizacemi nejen v oboru reklamy
Filozofií sdružení SPIR je co možná největší otevřenost novým členům v souladu se stanovami sdružení SPIR
Nejbližším úkolem SPIR je zadání jednotného výzkumu návštěvnosti internetu. Účelem tohoto výzkumu je překonání současné situace, kdy nejsou dostupná jednotná data a charakteristiky českého internetu. Výběrové řízení na uskutečnění výzkumu bude vyhlášeno do konce srpna tohoto roku.
O sdružení SPIR:
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) bylo založeno 29. srpna 2000 a sdružuje významné subjekty na poli internetové reklamy v České republice. SPIR má dvě samostatné sekce – Sekci zadavatelů internetové reklamy (zakládajícími členy jsou společnosti Internet Servis, Pegas Internet a Run Interactive) a Sekci internetových médií (zakládajícími členy jsou společnosti IP Praha, M.I.A a Internet Info).
V čele sdružení SPIR stojí výkonná rada ve složení: Marek Antoš (předseda), Tomáš Řehák (místopředseda), Petra Červenková, Petr Hübner, Michal Krejčí, Radek Mařík
Bližší informace na:
http://www.spir.cz
Marek Antoš – tel: 41 44 24 81