Hlavní navigace

Xerox oceňuje tiskové inovace

[Tisková zpráva] Sedmý ročník soutěže PIXI přidává kategorie pro nejlepší obchodní aplikaci a pro výstupy šetrné k životnímu prostředí

Sdílet

Praha, 4. července 2008 – Společnost Xerox přijímá přihlášky do sedmého ročníku soutěže Printing Innovation with Xerox Imaging (PIXI). Letošním tématem této mezinárodní soutěže je „Shine“ (Záře) a ocenění se dočkají nejvíce inovativní a efektivní práce, které zákazníci tisknou s digitálními systémy Xerox. Letos poprvé dostanou ocenění PIXI i poskytovatelé tisku, kteří používají řešení Xerox ekologicky šetrným způsobem. Nová je rovněž kategorie obchodní aplikace.

„Xerox dlouhodobě usiluje o udržitelný rozvoj a známe mnoho zákazníků, kteří se chovají stejně,“ řekl Valerie Blauvelt, viceprezidenta pro marketing, Xerox Production Systems Group. „Letos hledáme aplikace, které ukazují kvalitu tisku šetrného k životnímu prostředí, jenž dodržuje obchodní aspekty dlouhodobě udržitelného rozvoje, jako jsou tisk na vyžádání, využití automatických nástrojů workflow pro snižování spotřeby energií a používání papírů šetrných k životnímu prostředí.“

Ocenění PIXI se udělují v následujících kategoriích:

  • Knihy a manuály – nízkonákladové tituly, učebnice (včetně vydání pro učitele a výukového softwaru), manuály k výrobkům, školící materiály, vázané prezentace, výroční zprávy a další. Přihlášené produkty mohou být černobílé, barevné nebo kombinací.
  • Propagace – Materiály určené pro brand management a konzistentní zasílání zpráv jsou navrženy tak, aby propagovaly výrobek nebo službu, zvýšily o nich povědomí a informovaly okolí. Používají celou řadu dokončovacích technik, od samostatných listů až ke svazovaným vícestránkovým výtiskům. Mohou být ve formě brožur, kalendářů, pohlednic, velkoformátových plakátů, vizitek a katalogů nebo v jakékoliv jiné formě.
  • Direct marketing – Digitálně tištěné marketingové materiály navržené podle specifik cílových skupin a obsahující personalizované texty nebo grafiky. Do této kategorie patří i výstupy jako pohlednice, zálepky, vícestránkové materiály, rozměrné materiály (včetně plakátů v tubách), obálky a štítky nebo personalizované a na vyžádání tištěné materiály.
  • Nové obchodní aplikace – Tato kategorie klade důraz na výnosné tiskové aplikace, které jsou na trhu stále častější. Digitální tisk totiž překročil hranice nízkých nákladů a personalizovaných výstupů. Dnešní náplně, média a dokončovací možnosti umožňují nepřeberné množství nových tiskových aplikací, jako jsou fotoalba, kalendáře a blahopřání; obalová řešení vhodná pro malosériové zakázky, různé verze a personalizaci; speciální zobrazovací řešení pro ochranu dokumentů a proti podvodům.
  • Transakční propagace – Všechny typy výkazů pro zákazníky, zejména pak materiály, které informují adresáta o relevantních promočních nabídkách a obsahují přizpůsobené informace. Patří sem například výpisy z kreditních karet s personalizovanými nabídkami, výpisy z účtů, jež nabízejí další finanční služby, zprávy investičních fondů, vyúčtování za telekomunikace a energie, jež obsahují informace pro vybudování pevnějšího vztahu.

Veškeré přihlášky vyhodnotí nezávislá komise s ohledem na použité digitální technologie, obchodní efektivitu, celkovou estetičnost a stupeň inovace a invence. Bude udělena cena pro celkového vítěze (Best of Show) a tři ocenění v každé kategorii. Soutěž rovněž vyhodnotí nejvíce inovativní použití technologií Xerox, nejvíce výjimečné použití spotřebního materiálu Xerox a výše uvedené ocenění za řešení šetrné k životnímu prostředí. Na cenách letošního ročníku PIXI se rozdělí více než 50 000 USD v cestovních certifikátech. V hodnotící komisi budou odborníci zastupující klíčové segmenty grafických komunikací.

Společnost Keiger Printing získala cenu pro celkového vítěze v roce 2007, kdy se do soutěže přihlásilo více než 500 zájemců z celého světa. „Nejenže se nám dostalo mezinárodního ocenění, ale náš vítězný produkt inspiroval naše zákazníky a navýšil množství požadavků na inovativní digitální tiskové úlohy,“ řekl Louis Crockett, prezident společnosti Keiger Printing.

Účast v soutěži PIXI je bezplatná a otevřená pro více než 70 zemí po celém světě včetně České republiky. Přihlášky lze podávat přes internet do 1. srpna a musí být vyrobeny s použitím digitálních tiskových systémů Xerox. Přihlašovací internetové stránky jsou v šesti jazykových mutacích. Vítězové budou oznámeni během veletrhu Graph Expo, který se bude konat 26. – 29. října 2008 v Chicagu. Celkový vítěz soutěže PIXI 2008 bude mít příležitost zasednout v porotě soutěže PIXI 2009. Přihlašovací formulář, hodnotící kritéria, životopisy porotců, seznam zúčastněných zemí a informace o vítězích z minulých let naleznete na www.xerox.com/pixi.

XEROX CZECH REPUBLIC prodává na našem trhu publikační a transakční tiskové systémy, černobílé a plnobarevné multifunkční kopírovací stroje s faxy a tiskárnami, velkoformátové stroje a tiskárny, stejně jako software pro document management. Ke všem strojům dodává Xerox i spotřební materiál a poskytuje kompletní servis a údržbu. Do nabídky firmy rovněž patří celá škála služeb od pronájmu strojů až po outsourcing, kterému se věnuje samostatná divize XGS (Xerox Global Services).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).