Hlavní navigace

Xerox zavádí službu nepřetržitého servisu

[Tisková zpráva] Všichni zákazníci, kteří vlastní produkční stroje společnosti Xerox, mohou nyní využívat servisní služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Sdílet

Společnost Xerox nově nabízí všem zákazníkům, kteří provozují její produkční stroje, nepřetržitý servis provozu. Jedná se o reakci na rostoucí počet strojů, které zákazníci využívají ve vícesměnném nebo nepřetržitém provozu.

Nepřetržitý servis je hrazená služba nad rámec standardní servisní smlouvy. Je možné využívat ji pravidelně nebo jednorázově, např. v určité části měsíce, která je pro zákazníka z provozních důvodů zásadní. Službu může zákazník začít využívat dva pracovní dny po jejím objednání.

V současnosti využívá službu nepřetržitého servisu pět klíčových klientů provozujících produkční stroje především pro tisk výpisů z účtů, výpisů za služby mobilních operátorů apod. Během jednoho měsíce mají tyto společnosti obvykle několik fakturačních cyklů, kdy musí tisk výpisů běžet bez větších přerušení, aby dorazily k zákazníkovi do stanoveného data, říká Luboš Novotný, technický ředitel pro Českou republiku a Slovensko, XEROX CZECH REPUBLIC.

Nepřetržitý servis je zajištěn mobilním spojením přímo na technika, který má pohotovost. Ten je standardně do dvou hodin od nahlášení poruchy povinen dorazit k zákazníkovi. Pokud by došlo k déle trvající poruše, je v rámci služby zajištěno náhradní plnění.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).