Ze srovnání denních prosincových hodnot je také patrný výrazný rozdíl v počtu uživatelů přistupujících k internetu o víkendu ve srovnání s pracovními dny.
Internet je významných zdrojem informací o průběhu Zimních olympijských her
Následující údaje jsou výsledkem internetového průzkumu, který proběhl ve druhé dekádě prosince 2005 na přibližně tisíc dvě stě respondentech, kteří jsou zapojeni do výzkumu českého internetu v rámci projektu NetMonitor.
Nejvíce internetových uživatelů uvádí jako zdroj informací, který použije ke sledování průběhu zimních olympijských her v Turíně, televizi (99,1 %). Dalšími typy médií, které přibližně tři čtvrtiny uživatelů internetu plánovali použít pro tento účel jsou tisk (74,4 %) a internet (74,3 %). Polovina internetové populace plánovala využít k získání informací o ZOH rozhlas a 8,5 % mobilní telefon. Přímou návštěvu zimních olympijských her plánovalo necelé jedno procento internetové populace.
Na otázku, jaký typ média bude pro sledování ZOH pro vás hlavním zdrojem informací, uvedlo více než tři čtvrtiny dotázaných respondentů televizi (77,27%). Jasně druhým preferovaným médiem je Internet, který jako hlavní zdroj informací uvedlo téměř 15% účastníků výzkumu. Ostatní typy médií uvedlo jako hlavní zdroj informací výrazné méně respondentů.