„Pro zákazníky je možnost rychlého a přitom pohodlného kontaktu v případě dotazů důležitá. Nově zavedený chat jim přináší kombinaci klasického telefonního a e-mailového kontaktu. Umožňuje stejně jako telefon rychlou komunikaci mezi zákazníkem a naším operátorem a přitom je vše písemně – a to je například v případě pomoci s technickými nastaveními nezbytné,“ řekl Pavel Kocúrek, ředitel úseku péče o zákazníky společnosti GTS Novera.
Chatovat je možné přímo na internetových stránkách www.gtsnovera.cz v sekci Kontakty. Po ukončení on-line rozhovoru s operátorem lze kompletní textový záznam vytisknout nebo si nechat odeslat na zadaný e-mail.
Služba Chat s operátorem je v současnosti dostupná denně od 9 do 18 hodin. „Po prvních pár týdnech vyhodnotíme využívání této aplikace a v případě zvýšeného zájmu zákazníků jsme připraveni provozní dobu ještě dále rozšířit,“ doplnil Pavel Kocúrek.