Hlavní navigace

Zákazníci serveru ePoptávka.cz jsou spokojeni

[Tisková zpráva] Největší poptávkový systém na českém trhu server ePoptávka.cz, své klienty potěšil novou službou. Klienti začali dostávat seznam obeslaných dodavatelů. Z provedeného průzkumu vyplývá, že celkem 64 % je jich s novou službou spokojeno a je pro ně přínosem. Seznam využívají jako informativní, k vlastnímu kontaktování firem nebo zařazování kontaktů do své databáze. „Výzkum nám ukázal i další pozitivní informace. Tak například 64 procent našich zákazníků jsou s našim poptávkovým řízením spokojeni a dokonce 86 % si zadá poptávku příště. V průměru dostávají poptávající 7 nabídek od registrovaných dodavatelů. Z průzkumu také vyplývá, že aby byl klient spokojen, musí dostat v průměru nejméně šest nabídek,“ říká Petr Valeš, vedoucí projektu ePoptávka.cz.

Sdílet

Server ePoptávka.cz funguje na českém trhu tři roky. Tehdy se společnost B2M, která portál provozuje, zabývala prodejem inzerce v katalogu firem na serveru Hledat.cz a B2M.cz. Portál ePoptávka.cz původně sloužil jako doplňková služba, dnes je nosným program společnosti a to nejen v ČR, ale i na Slovensku, v Polsku a nově i v Maďarsku.

„Jedná se o hybridní internetové tržiště. Princip je velice jednoduchý. Klient, buď jednotlivec nebo firma, zadá zcela zdarma do našeho formuláře svou poptávku na službu nebo výrobek, my oslovíme přímé dodavatele, kteří pak už sami klienta kontaktují a nabídnou mu svůj sortiment. Nespornou výhodou je obsáhlost databáze, při rozesílání poptávek čerpáme z databáze téměř 70 tisíc českých firem. Klient tak dostane řadu nabídek a může zvolit tu finančně či jinak nejvýhodnější. Naši zákazníci oceňují především komfort systému a čas, který ušetří. Všichni víme, jak dlouho trvá, pokud hledáme v různých zdrojích (internet, noviny, kamenné obchody, různé katalogy) jakoukoliv věc či službu. Kolegyně, která se chystá na Nový Zéland, měřila, kolik času jí zabralo, než našla optimální letenku, s vhodným termínem a cenou. Čtyři hodiny se trápila nad různými internetovými nabídkami a to si myslím, že zrovna nákup online letenek je v Čechách celkem na vysoké úrovni. Vyplnění formuláře na našem serveru netrvá víc jak pět minut. Hlavně proto náš server navštíví denně cca patnáct tisíc zákazníků, kteří zde měsíčně zadají téměř 5.000 poptávek k obchodu. Nejpříjemnější je, že víc jak 50 % jich zadává poptávky opakovaně. Obrat poptávek se každoročně zvyšuje o desítky procent. Za měsíc říjen jsme dosáhli 1079 916 tisíc, což je ve srovnání s minulým rokem nárůst o 26 procent. Finanční obrat společnosti B2M.CZ, s.r.o. tvoří dodavatelské poplatky, které jsou na velmi nízké úrovni, tak aby byly dostupného pro každého podnikatele či firmu. Celkově je třeba podotknout, že myšlenka poptávkových řízení pro firmy je úspěšně přenositelná i do dalších zemí což koresponduje s naší vizí, stát se B2B lídrem ve střední Evropě,“ říká na závěr pan Valeš. (ak)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).