Karla a Al působili v ČR od roku 1999, kdy získali třetí GSM licenci, až do roku 2004, kdy byl rychle rostoucí Oskar úspěšně prodán nadnárodní společnosti Vodafone.
Tokii (www.tokii.com) je unikátní internetová platforma, jejímž cílem je vylepšovat partnerské vztahy zábavnou formou. Dosahuje toho díky řadě interaktivních nástrojů, her a kvízů. Na rozdíl od většiny webů zaměřených na vztahy je Tokii zdarma, má perfektně propracované uživatelské rozhraní a nabízí opravdovou zábavu. Uživatelé modou díky Tokii lépe poznat svého partnera, účinněji komunikovat a být neustále v kontaktu – kdykoli a kdekoli.
Tokii již nyní nabízí klíčové nástroje jako TradingPost a LoveGames. K dispozici jsou i zábavné aplikace jako LoveZone Quiz či MoodMeter. Firma usilovně vyvíjí řadu dalších her, které plně využijí možnosti dnešního digitálního světa a pomohou tak vytíženým párům, které mají čas na všechno kromě lásky.
Tokii vstoupilo do veřejného beta provozu jedenáctého března 2011. Je třeba mít na paměti, že jde zatím o testovací provoz, že web prochází neustálou evolucí a že enormní zájem návštěvníků může občas zpomalovat odezvu.
Inspirací pro Tokii byly osobní zážitky mnoha párů a výzkum, který přinesl ohromující výsledky. Jen v USA žije 42 miliónů párů zcela bez sexu. Míra rozvodovosti je 50 procent pro první manželství a 65 procent pro druhá manželství. Celých 41 procent párů uvádí, že hlavním důvodem krachu jejich vztahu byla nedostatečná komunikace. Třebaže v USA působí řada manželských poradců a vychází spousta knih zaměřených na toto téma (velikost odvětví se odhaduje na 11 miliard dolarů), úspěšnost jejich snažení se v průzkumech nijak neodráží. Během výzkumu pro Tokii vyjádřili mnozí účastníci touhu po tom, aby moderní komunikační nástroje v jejich rukou – počítače a mobilní telefony – napomáhaly k udržení a rozvoji vztahu. Bylo zřejmé, že páry, které mají problém v komunikaci (včetně těch, které o nich zatím nevědí), potřebují lepší řešení. Výsledkem je Tokii.
“Tokii vnáší vyšší kvalitu do těch oblastí života, kde záleží na komunikaci mezi partnery. Zjistili jsme, že průměrný pár stráví denně jen 15 minut vzájemnou komunikací! Tokii těmto párům ukáže, že komunikační technologie může jejich vztah vylepšit, a to i v dnešní hektické době,” prohlásila výkonná ředitelka Tokii Karla Stephens-Tolstoy.