Vždy se snažíme ocenit nejlepší nápady, nejúspěšnější prodejce, nejefektivnější řešení. Programem Dukátky chceme dát najevo, že si vážíme i těch méně viditelných úspěchů, bez kterých by ta NEJ vznikala jen těžko,
říká Martin Bek, výkonný ředitel pro lidské zdroje a podpůrné služby Telefónica O2 Czech Republic a doplňuje: Je to takové upřímné virtuální díky.
Dukátky vyjadřují pochvalu a spokojenost. Zaměstnanec O2 je může dát tehdy, kdy je spokojen nebo například mile překvapen spoluprací s konkrétním kolegou. Na každý měsíc má každý k dispozici tři dukátky. Ty může pomocí interního systému udělit pouze adresně s uvedením ocenění za konkrétní čin. U dukátků se tak objevují různorodé komentáře jako například: za ochotu nad rámec svých povinností, za nakažlivě dobrou náladu, za kreativnost, jež v lidech dmýcháš, ducha týmu který v Č.B. dýcháš, že přes náročnost vaší práce, je s vámi skvělá spolupráce. Pro krásný den! Za rychlé a bezproblémové řešení vzniklých problémů.
Program pomáhá nenáročnou formou zkvalitňovat vzájemné vztahy mezi zaměstnanci. Dukátky nemají ekvivalent v korunách, jejich hodnota je v něčem jiném. Lidé v O2 prokazují, že si jsou navzájem oporou nejen v pracovních záležitostech, že mají smysl pro humor a v neposlední řadě i to, že umí projevit vděčnost. 15 000 udělených dukátků to jasně dokazuje.