Hlavní navigace

Změny v managementu Gemius s.r.o. v České republice

[Tisková zpráva] Gemius, největší internetová výzkumná agentura ve střední a východní Evropě, představila novou strukturu managementu pobočky Gemius s.r.o. v České republice. Personální změny nabyly účinnosti v říjnu 2008.

Sdílet

V souvislosti s rozvojem aktivit společnosti Gemius na britském trhu přechází dosavadní manager Gemius s.r.o. Krzysztof Dąbrowski do vedení pobočky Gemius ve Velké Británii. Dąbrowski bude v Gemius UK zastávat post sales managera. Bude zejména odpovědný za promotion a prodej produktů pro emisi reklamy a analytických nástrojů Gemius. Adriana Tailor, ředitelka Gemius UK, očekává, že “Krzystofove zkušenosti a odborné znalosti pomohou společnosti získat vůdcovské postavení na trhu produktů pro emisi reklamy. “

Tomáš Gregor, současný regionální manager pro Slovensko, bude tuto funkci nyní zastávat také pro Českou republiku. V české pobočce Gemius s.r.o. bude Gregor především koordinovat aktivity společné pro slovenský i český trh a rozhodovat o prodejní strategii a podpoře produktů. Zároveň bude zodpovědný za spolupráci s klíčovými klienty a partnery v rámci podpory prodeje a marketingových aktivit na lokálních trzích. Tomáš Gregor pracoval 3 roky ve společnosti VUB bank na pozici online communication manager.

Na post sales managera v Gemius s.r.o. byl jmenován Vladimír Houba. Mezi jeho hlavní povinnosti bude patřit organizace prodejních aktivit ve spolupráci s teamem technické podpory, příprava nových obchodních nabídek a vytvoření prodejní strategie. Vladimir Houba pracoval v posledních čtyřech letech na pozicích account a product manager pro společnost QBSW v Bratislavě.

Gemius s.r.o. – dceřiná společnost Gemius SA, která působí na trhu v České republice již od roku 2005, poskytuje širokou paletu výzkumů internetu. Cílem jejího základního výzkumu gemiusAudience je zavést jednotný způsob měření návštěvnosti internetu. Prostřednictvím spolupráce s významnými internetovými profesními sdruženími a dalšími klíčovými hráči na trhu Gemius poskytuje přesná, vysoce kvalitní data pro mediální plánování, nákup a prodej. Ve spolupráci s Mediaresearch realizuje komplexní výzkum internetu v České (NetMonitor) a Slovenské republice (AIMmonitor). Mediaresearch je v těchto zemích rovněž obchodním partnerem Gemius pro prodej dalších výzkumných internetové produktů – nástrojů pro emisi reklamy pro lokální agentury (gemiusDirectEf­fect) a vydavatele (AdOcean). Mezi další studie určené českým klientům patří analýza webu (gemiusTraffic), mapy vytíženosti internetových odkazů (gemiusHeatMap), výzkum profilu uživatelů internetu (gemiusProfile) a všechny typy marketingových online výzkumů.

Tyto nástroje poskytují podrobné a vysoce kvalitní údaje podpořené znalostmi expertů, které jsou klíčové pro vydavatele, inzerenty, mediální agentury i další partnery. Mezi největší klienty užívající tyto produkty v České republice patří mj. Beyond, McCann, OMD, Starcom a Zenith. V portfoliu klientů najdeme také přední české vydavatele jako je Centrum, Sanoma a Ringier nebo inzerenty, kteří investují do promo aktivit na Internetu (Vodafone nebo Allianz Direct).

Gemius SA je největší internetovou výzkumnou agenturou ve střední a východní Evropě a poskytuje širokou škálu online výzkumů pro významné klienty v regionu. V současné době zahájila vítězstvím tendru v Izraeli expanzi na mimoevropský trh.

Gemius, s.r.o. je dceřiná společnost Gemius SA se sídlem v Praze. Mediaresearch, je významnou výzkumnou agenturou s širokým portfoliem služeb v oblasti realizace marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).