Princip Inspirátoru je velice jednoduchý, uživatel bez nutnosti registrace zvolí ve třech krocích preference toho, kdo by měl dárek obdržet a cenovou hranici, ve které by se chtěl pohybovat. Následně Zoot v reálném čase veškeré požadavky vyhodnotí a nabídne finální produkt.
Zoot do projektu zve všechny svoje partnery
Zoot na základě Inspirátoru oslovil také svoje stávající i potenciální partnery. Těm nabízí efektivní kampaň, prostřednictvím které mají možnost představit svoje novinky až 30 % internetové populace v ČR. Díky silnému partnerskému zázemí s portály Seznam, Centrum, Volný a TN.cz garantuje Zoot svým partnerům minimálně 500.000 impresí (odhad je 1 mil.).
„Inspirátor je ideální prostředek, jak oslovit doposud nezasaženou cílovou skupinu – resp. chtěli jsme přijít s něčím zcela novým. Díky klasickému konceptu Zoot jsme si ověřili, že uživatelé skutečně dají na prověřená doporučení. S Inspirátorem jsme šli ještě o několik kroků dále a přinášíme další ojedinělý koncept nákupní inspirace“, uvedla Irena Pažitná, Chief Rainmaker Zootu.
Více informací naleznete na: http://business.zoot.cz/vanoce
Inspirátor naleznete na: http://web.volny.cz/vanoce/
O společnosti ZOOT a.s.
Zoot je privátně financovaný start-up se sídlem v Praze. Nový portál má za sebou silné personální zázemí, a to v podobě Josefa Havelky, zakladatele Leo Burnett Advertising v ČR, a Ladislava Trpáka, zakladatele internetové reklamní agentury Advertures. Tým Zootu tvoří lidé s dlouholetou praxí v marketingu, prodeji a internetových projektech. Strategickým partnerem je společnost Vodafone. Zoot spolupracuje se 130 e-shopy z ČR I zahraničí a 200 značkami od 40 výrobců a distributorů jako například BMW, Canon, Decoland, Electronic Arts, Palace Cinemas, Student Agency, mBank, Nike, Samsung, ING či Bontonfilm..