„Zoot je unikátní nejen na českém trhu. Snažíme se rozvíjet koncept tzv. nákupní inspirace a Josefovy zkušenosti nám zásadní měrou pomohly při tvorbě produktu a značky. Zoot teď potřebuje především perfektní exekuci a jsem moc rád, že je se mnou na palubě Lukáš, který ač bývalý gólman má vynikající tah na branku a spolupráce nám perfektně sedí. V tuto chvíli se registruje přes 1000 lidí denně, což je pro nás pro všechny v Zootu potvrzení, že jdeme správnou cestou. Stále nás sice čeká hodně práce, ale Josef a Olda Bajer nám jako investoři dávají potřebný klid pro rozvoj,“ říkáLadislav Trpák.
„Zoot se z pilotní fáze dostává do fáze provozní, moje aktivní role tím zde končí. Teď je důležité se soustředit na udržení tempa a neustálé posilování. Láďa a Lukáš jsou tou nejlepší zárukou, že Zoot předávám do správných rukou,“ doplňuje Josef Havelka, zakladatel portálu Zoot.
Zoot.cz od jeho červencového spuštění navštívilo už přes 750 000 unikátních návštěvníků. Od září byl také výrazně rozšířen jeho obsah. Dnes je k dispozici přes 6 000 nabídek, tedy skoro pětkrát více než
v srpnu. Velkým hitem se stává vánoční sociální hra z dílny Zootu – Ježíškova mafie, kterou již po pár dnech hrají desetitisíce lidí. Informace o hře najdete na www.jeziskovamafie.cz.
Více informací naleznete na business.zoot.cz.
O společnosti ZOOT a.s.
Zoot je privátně financovaný start-up se sídlem v Praze. Nový portál měl od počátku za sebou silné personální zázemí, a to v podobě Josefa Havelky, zakladatele Leo Burnett Advertising v ČR, a Ladislava Trpáka, zakladatele internetové reklamní agentury Advertures. Tým Zootu tvoří lidé s dlouholetou praxív marketingu, prodeji a internetových projektech. Strategickým partnerem je společnost Vodafone. Zoot spolupracuje se 140 e-shopy z ČR i zahraničí a 200 značkami od 40 výrobců a distributorů jako například BMW, Canon, Decoland, Electronic Arts, Palace Cinemas, Student Agency, mBank, Nike, Samsung, ING či Bontonfilm.