Hlavní navigace

Zveme vás na letní Hackathon v Brně

[Tisková zpráva] Vytvořte za jediný den mobilní aplikaci v HTML5 pod vedením vývojářů z Google

Sdílet

GUG.cz se svými partnery vás zve na HACKATHON BRNO 2010: Google summer (day) of Code, který se uskuteční 26. června 2010 v Brně na Fakultě informatiky MU v rámci souběžně probíhající akce Barcamp. Pokud vás zajímá, co vymyslí český vývojář pod vedením inženýrů z Google, přijďte se podívat nebo si rovnou sami či se svým týmem zkuste vytvořit mobilní aplikaci v HTML5 během jediného dne. Vytvořit tak můžete cokoli s „letní“ tématikou, například aplikaci Web mashup k festivalům, podporu výletů za pomoci Google map, apod. Pokud HTML5 neznáte, nevadí; součástí Hackathonu bude i úvod do této technologie od Chewyho Trewhelly z Google. Všichni účastníci mají zároveň volný vstup na souběžně probíhající Barcamp 2010. Více informací najdete a možnost zaregistrovat se najdete na http://brno20­10.barcamp.cz/hac­kathon

Hackathon Brno 2010 aneb Tento způsob léta zdá se mi býti poněkud mobilním.

Hackathon je skoro jako závod s kódem. V tomto případě vás čeká omezený časový prostor (přibližně 8 hodin). Jednotlivci nebo dvou až pěti členné týmy mají za úkol pod vedením vývojářů Google vytvořit aplikaci, která bude určena pro zobrazení na mobilních zařízeních, vytvořena primárně v HTML5 a jako téma bude mít léto v jeho nejrůznějších podobách. Aplikace může být úplně nová nebo rozšiřující funkcionalitu již existující aplikace. Na všechny účastníky jsou připraveny speciální ceny a také možnost prezentovat projekt na webu českého Google, Gug.cz a ostatních partnerů. Nejzajímavější projekty budu oceněny samostatně speciálními cenami.

Geek se nudit nebude
Odměněni budou všichni účastníci nejen cenami, ale i možností prezentovat se na stránkách GUG.cz, Google, na závěr Barcampu a na stránkách partnerů. Nečeká vás však jen práce. Připravte se i na letní radovánky, vodu a koktejly. Více informací i odpovědi na další otázky najdete na http://brno20­10.barcamp.cz/hac­kathon.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).