Hlavní navigace

Názor k článku HyperInzerce krade inzeráty od Petr Beneš - Dobrý den, v prvé řadě bych rád uvedl, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 11. 2009 12:40

    Petr Beneš (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    v prvé řadě bych rád uvedl, že to, co uvádí článek, je lež. Hyperinzerce inzeráty nekrade, vkládají je sem uživatelé - zdarma a donedávna zcela bez kontroly. Nových inzerátů jsou denně tisíce. Díky tomu je samozřejmě velmi snadné vložit sem obrázky s vodoznaky jiných portálů nebo s nápisem "tento inzerát pochází z portálu XXX", aniž by to někdo po delší dobu zaznamenal. Snadné podávání inzerátu je bohužel i důvodem snadné napadnutelnosti přidávacího formuláře. Díky tomu, že se nám začaly hromadit spamy a pokusy o útok ze strany konkurenčních webů, začali jsme postupně od konce září zavádět větší kontroly, hromadné promazávání apod. Po těchto zkušenostech kontroly ještě zpřísníme.

    Další nepravdivá informace se týká oné návštěvy slovenského telekomunikačního úřadu kolegou Šmidákem. Kdyby si autor článku jako profesionální novinář ověřil fakta přímo na dotyčném úřadě v Bratislavě, tak by zjistil, že pan Šmidák zde byl ze zcela jiných důvodů, než je v článku uvedeno, a to sice kvůli newsletterům, které byly nakonec shledány jako naprosto bezproblémové a v souladu se zákony SR.

    Jsme velice zklamáni postupem serveru Lupa.cz a příliš nerozumíme tomu, jak si jinak seriózní médium mohlo dovolit zveřejnit článek s takovýmto titulkem na základě takto vágních informací. To, co bylo uvedeno za důkazy je až směšné a velmi snadno padělatelné. Kdokoliv si může přidat desítky inzerátů s obrázkem a jakýmkoliv nápisem + je velmi snadné zjistit IP adresu provozovatele. Je to úmyslné poškozování našeho dobrého jména.

    To je ale jen jedna stránka věci. Před napsáním článku mi volal pan Vyleťal s tím, že chce psát o kopírování inzerátů a že pan Smička nás z toho obviňuje. Na to jsem mu samozřejmě odpověděl, že je to nesmysl a že se spíše my potýkáme se spamem v inzerci a nějakých pár inzerátů s nějakým logem apod. neřešíme nebo je naši admini podle svých časových možností opravují. Dohodli jsme se, že před zveřejněním článku se mi ozve a dá mi možnost se přímo do něj vyjádřit. To se však nikdy nestalo a článek vyšel v té podobě, jakou vidíte. Toto jednání považuji za krajně neseriózní a neprofesionální, obzvlášť když článek vyznívá ze strany novináře takto jednostranně.

    Původně jsme se k tomuto článku nechtěli vůbec vyjadřovat, protože jsme se domnívali, že by to spíše pomohlo zadavateli. Na prosby a rady přátel a zaměstnanců jsme se ale nakonec rozhodli pro výše uvedenou stručnou reakci. Níže také reaguji na některé Vaše diskusní příspěvky:

    1)

    Z technického hlediska není možné, aby někdo z našich marketingových nebo obchodních poradců kontaktoval jednu firmu 3x během jednoho týdne! Tato situace může může nastat jen ve výjimečné situaci a to za předpokladu, že má klient 3x různá IČ. Naši lidé jsou profesionálně vyškoleni a vždy našim klientům poskytují maximální servis. O tom také svědčí desetistíce zaregistrovaných společností a tisíce aktivních a spokojených zákazníků.

    2)

    Opět další lež, která padala v diskusi je kopírování z realitního serveru na HyperReality.cz. Na serveru HyperReality jsou veškeré služby placené a inzerují tam z 90% realitní kanceláře. Přepokládám, že to byl výstřel zoufalství od nějakého jiného realitního serveru, který jsme v návštěvnosti a počtu nemovitostí předběhli. Chápeme, že mnoha lidem se to nelíbí.

    3)

    Také tu zazněla nespokojenost „nějakého“ klienta, který se bohužel nepodepsal a opět netuším zda se nejedná o další pomluvu. Pokud je to seriozní odpověď od klienta, tak Vám velmi rád vyhovím a předám Váš kontakt jednomu z našich manažerů, který s Vámi analyzují neúspěšnost kampaně.
    4)

    Další komentář byl:, že někdo z našich lidí nezasílal statistiky. Pevně stojím za našimi lidmi a věřím, že toto je u nás zcela automatické. Samozřejmě tím, že nás je mi přes 60 lidí, tak může nastat individuální pochybení jedince. Pokud mi samozřejmě přepošlete email (benes@hypermedia.cz ), kde jste žádal o statistiky a nebylo Vám vyhověno což si velmi rychle ověřím, tak budou následovat postihy a náprava.

    K vulgárním či jinak urážlivým příspěvkům se vyjadřovat nebudeme. Děkujeme za pochopení.

    Petr Beneš
    Výkonný ředitel, HyperMedia, a.s.
    www.hypermedia.cz
    www.hyperinzerce.cz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).